printlogo


کد خبر: 175102تاریخ: 1396/2/17 00:00
اخبار

پیام مردمی
درخواست از شرکت برق تهران
تا به امروز بارها با روش‌های گوناگون پیام‌های نارضایتی خود را به مدیران شرکت برق تهران بویژه منطقه برق 17 شهریور درباره تاریکی معابر در انتهای خیابان نیکنام واقع در منطقه 14 اعلام کرده‌ایم اما هیچ اقدامی برای بهبود و بهسازی روشنایی معابر در این منطقه انجام نشده است. در حال حاضر در انتهای خیابان نیکنام، کوچه‌های محلاتی، افتخاری و شفیعی سیستم‌های روشنایی معابر یا فرسوده شده‌اند یا به دلیل خرابی در بخش‌هایی خاموش هستند! مردم و بویژه بانوان برای تردد در این منطقه در ساعات شب با مشکل مواجه هستند و به دلیل تاریکی هوا در برخی کوچه‌ها مانند کوچه شفیعی، معتادان و افراد نامناسب جولان می‌دهند! از مدیران شرکت برق منطقه‌ای تهران و بویژه برق 17 شهریور درخواست رسیدگی فوری و ترمیم سیستم روشنایی معابر این منطقه و بویژه کوچه‌های افتخاری، شفیعی و طوسی را داریم.
جمعی از شهروندان منطقه 14


خط 5 مترو  جمعه‌ها پذیرش مسافر دارد
خط 5 متروی تهران جمعه‌ها تا پایان اردیبهشت پذیرش مسافر دارد. مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: خط 5 متروی تهران جمعه‌ها تا پایان اردیبهشت به مسافران خدمات ارائه می‌کند. به گزارش فارس، احسان مقدم افزود: براساس اعلام قبلی خط 5 متروی تهران تا پایان شهریور به منظور انجام عملیات بهسازی جمعه‌ها سرویس‌دهی نداشت اما در حال حاضر به منظور آماده‌سازی کارگاه‌ها جهت ادامه کار، عملیات بهسازی خط تهران - کرج در 22 و 29 اردیبهشت انجام نمی‌شود و مسافرگیری طبق برنامه قبلی صورت خواهد گرفت. وی درباره ساعت فعالیت این خط در روزهای جمعه باقیمانده ماه اردیبهشت افزود: سرویس‌دهی در این روزها از 6 صبح آغاز می‌شود و تا ساعت 21:30 ادامه خواهد داشت.  فاصله گذر قطارها نیز همانند برنامه روزهای تعطیل است. مقدم خاطرنشان کرد: از ابتدای خرداد انجام عملیات بهسازی در روزهای جمعه از سر گرفته می‌شود و خط 5 متروی تهران تا پایان شهریور در این روز، پذیرش مسافر نخواهد داشت.


احتمال سوختگی شدید پیکر کارگران معدن
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: انفجار در معدن سبب شد شاهد ۳ بار آوار در محل باشیم. این احتمال وجود دارد که در مرحله نخست، انفجار که همراه با آتش بوده است به کارگران آسیب وارد کرده و پیکر کارگران محبوس دچار سوختگی شدید شده باشد. حسین احمدی به میزان گفت: پس از حادثه انفجار در معدن زمستان یورت آزادشهر شاهد حضور فعال نیروهای امدادی در محل حادثه بودیم.  وی افزود: از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت تاکنون عملیات امدادگران ادامه داشته و تلاش کرده‌ایم به پیکر تمام کارگران محبوس در زیر آوار دسترسی پیدا کنیم. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان با اشاره به دشواری عملیات امدادگران اظهار کرد: میزان گاز متان موجود در معدن بسیار زیاد بوده و همین موضوع سبب می‌شود امدادگران مدت زمان اندکی آواربرداری انجام داده و پس از آن از محل خارج تا افراد دیگری جایگزین آنها شوند.  احمدی درباره حواشی مطرح شده پیرامون وضعیت کارگران محبوس در زیر آوار معدن زمستان یورت خاطرنشان کرد: انفجار در معدن سبب شد شاهد ۳ بار آوار در محل باشیم. این احتمال وجود دارد که در مرحله نخست، انفجار که همراه با آتش بوده است به کارگران آسیب وارد کرده و پیکر کارگران محبوس دچار سوختگی شدید شده باشد.  وی از کاهش حجم گاز متان موجود در محل معدن زمستان یورت خبر داد و اذعان کرد: طی روزهای اخیر تلاش امدادگران این بوده است که حجم گاز متان موجود در معدن را کاهش دهند. در زمان انفجار اولیه میزان حجم گاز متان چیزی حدود ۸۰۰ تا 1000 «پی‌پی‌ام» بود اما اکنون این میزان به ۶۰ پی‌پی‌ام رسیده است.


Page Generated in 0/0067 sec