printlogo


کد خبر: 175115تاریخ: 1396/2/17 00:00
اخبار

آغاز تصویربرداری «پایتخت 5»
تصویربرداری «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم فردا دوشنبه کلید می‌خورد. به گزارش میزان به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، سریال «پایتخت 5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری دوشنبه در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین می‌رود. الهام غفوری عنوان کرد: تصویربرداری فصل پنجم سریال «پایتخت» از روز دوشنبه در منطقه شیرگاه آغاز می‌شود.  وی همچنین افزود: در حال حاضر تست گریم بازیگران در حال انجام است تا روز دوشنبه تصویربرداری سریال را آغاز کنیم. وی درباره زمان پخش سریال نیز عنوان کرد: هنوز زمان پخش سریال مشخص نیست و همه‌چیز منوط به تصمیم مدیران محترم شبکه است. سریال «پایتخت 5» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری - رسانه‌ای اوج دوشنبه این هفته در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین می‌رود.

آموزش نویسندگی باید از مدرسه شروع شود
سارا عرفانی درباره کتاب «پنجشنبه فیروزه‌ای» گفت: اکثر قشر جوان این رمان را دوست داشتند البته نظرات مخالفی نیز وجود داشت. به گزارش تسنیم، سارا عرفانی با حضور در نمایشگاه کتاب و ضمن اشاره به رمان تازه خود که در دست چاپ است، گفت: این رمان داستان زندگی حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) است که ویژه نوجوانان نوشته شده است و ان‌شاءالله در چند روز آینده آماده چاپ خواهد شد. نویسنده رمان «پنجشنبه فیروزه‌ای» درباره ظهور کمتر آثار برجسته در سال‌های اخیر گفت: به نظر من، دلیل این موضوع این است که نویسنده‌های کمی داریم. به نظرم باید به نویسنده‌های‌مان کمک کنیم. بهتر است از سن‌های پایین‌تر و در مدرسه‌ها کلاس‌های آموزشی بگذاریم و استعدادها را از دل آنها خارج کنیم. به نظرم باید کارهای زیربنایی جدی‌تری انجام دهیم تا بتوانیم در چند سال آینده نویسنده‌های خوب، تکنیکی و مذهبی بار بیاوریم تا حرف خدا و دین را به‌درستی بزنند. من فکر می‌کنم کارهای قوی باید سفارشی باشد و باید تلاش کنیم کارهای خیلی خوب را سفارش بدهیم در حالی که اغلب کارهای سفارشی ما ضعیفند.

12 چاپ اولی در غرفه نشر «سدید»
نشر «سدید» با 50 عنوان کتاب خود در نمایشگاه کتاب تهران شرکت کرده که از این بین 12 عنوان چاپ اول به شمار می‌روند. به گزارش فارس، «مدیریت جهادی» یکی از آثاری است که با محوریت نهج‌البلاغه و سیره رهبران انقلاب اسلامی و شهدا به صورت یک دوره 4 جلدی به تبیین معیارهای مدیریت جهادی پرداخته است. همچنین کتاب «تشکیلات انقلابی» اثر سعید سعادتی نیز دیگر اثری است که از سوی این ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است. همچنین این انتشارات با تعبیه میزی در بخشی از غرفه خود کتاب‌هایی را تحت عنوان پیشنهاد روز به بازدیدکنندگان با تخفیف بیشتری عرضه می‌کند. این پیشنهادها در حالی دارای تخفیف 30 درصدی است که دیگر آثار این نشر دارای تخفیف 20 درصدی است. براساس این گزارش، پرفروش‌ترین کتابی که از سوی این ناشر در غرفه معرفی شده بود، کتاب «روانشناسی در ترازوی نقد» اثر شهریار زرشناس بود که در میان پرفروش‌ها قرار داشته است. غرفه انتشارات «سدید» در سالن A2، راهرو3، غرفه 50 قرار دارد. سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت از ساعت 10 تا 20 میزبان علاقه‌مندان به کتاب است.

الهام چرخنده در «رؤیای شب دهم اردیبهشت»
الهام چرخنده درباره نقش خود در نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» گفت: من در این نمایش همزمان در 4 نقش بازی می‌کنم. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، الهام چرخنده درباره نمایش «رویای شب دهم اردیبهشت» گفت: این نمایش هم فیلم، هم تئاتر و هم موسیقی است که در چند پرده اجرا می‌شود. وی پیرامون نقش خود در این نمایش اظهار داشت: من نقش یک پرستار را بازی می‌کنم. در وصیتنامه شهید وزوایی هم به آن اشاره شده است که این پرستار بسیار متحول شده و من این نقش را بسیار دوست داشتم. مضاف بر اینکه ما یک گروه حرفه‌ای خوب کنار هم هستیم و البته بچه‌های ارزشی که نمایش زندگی «محسن وزوایی» را بر صحنه می‌بریم که نخبه بی‌بدیل شیمی بودند. ما روایتی از زندگی وی را اجرا می‌کنیم. چرخنده پیرامون موضوع نمایش تصریح کرد: این نمایش قصه عجیبی دارد. من در این نمایش چندین نقش را بازی می‌کنم که عبارتند از: یک فرشته مرگ با گریم متفاوت و یک پیرزن 90 ساله، یک خانم جنوبی جوان تفنگ به دست و دیگری هم یک بانوی امروزی و در نهایت یک پرستار.


Page Generated in 0/0061 sec