printlogo


کد خبر: 175121تاریخ: 1396/2/17 00:00
اخبار

برانکو و چند پرسپولیسی ممنوع‌‌الخروج شدند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ممنوع‌الخروج است. باشگاه پرسپولیس مالیات مربوط به قرارداد برانکو ایوانکوویچ را پرداخت نکرده و همین مساله باعث شده این مربی ممنوع‌‌الخروج شود. نه فقط برانکو بلکه چند بازیکن شاخص پرسپولیس هم به دلیل عدم پرداخت مالیات خود با مشکل ممنوع‌الخروجی مواجه شده‌اند. باشگاه پرسپولیس جهت شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موفق شد برای خروج برخی بازیکنانش و همچنین برانکو از کشور مجوز موقت بگیرد و این در حالی بود که سرمربی کروات سرخپوشان در جریان این موضوع قرار نداشت. برانکو از زمانی که متوجه شده مسؤولان باشگاه پرسپولیس مالیاتش را پرداخت نکرده‌اند و این موضوع را به اطلاع وی نرسانده‌اند، بشدت ناراحت است. البته باشگاه پرسپولیس در تلاش است هر چه زودتر مالیات برانکو را پرداخت کند تا او بتواند بعد از اتمام بازی‌های پرسپولیس ایران را ترک کند. برخی بازیکنان پرسپولیس هم که خودشان می‌دانند بدهی مالیاتی دارند سخت پیگیر تسویه‌حساب خود با باشگاه پرسپولیس هستند تا با دریافت پول، مالیات‌شان را پرداخت کرده و در تعطیلات راهی خارج از کشور شوند.

نصیرزاده مدیرعامل گسترش فولاد شد
هیأت‌مدیره باشگاه گسترش فولاد تبریز، هوشنگ نصیرزاده را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی کرد. هیأت‌مدیره باشگاه گسترش فولاد تبریز پس از برگزاری جلسه‌ای هوشنگ نصیرزاده را به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب و معرفی کرد. مراسم معارفه مدیرعامل جدید باشگاه گسترش فولاد تبریز امروز ساعت ۱۶با حضور اصحاب رسانه در محل ساختمان اداری باشگاه به آدرس دیزل‌آباد، جاده صنعت غرب، شرکت بنیان‌دیزل، ورودی در دوم برگزار خواهد شد.

دوچرخه‌سواری ایران یک کرسی آسیایی کسب کرد
نشست اضطراری هیأت‌رئیسه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا در امارات با انتخاب قمری به عنوان رئیس کمیته جاده این قاره پیگیری شد. روز شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در نشست اضطراری هیأت رئیسه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا برای نخستین بار در تاریخ دوچرخه‌سواری کشورمان، خسرو قمری، رئیس فدراسیون ایران به عنوان مسؤول کمیته جاده آسیا انتخاب شد. رشته جاده یکی از پرسابقه‌ترین رشته‌های دوچرخه‌سواری درسطح آسیاست. کسب این کرسی و این افتخار حاصل سال‌ها فعالیت و کسب نتایج خوب در این بخش و چندین سال صدرنشینی در بخش جاده آسیاست. خسرو قمری در نخستین پیشنهاد خود به عنوان رئیس کمیته جاده قاره کهن پیشنهاد راه‌اندازی باشگاه پروتیم (باشگاه حرفه‌ای) منتخب آسیا را ارائه کرد که مقرر شد پیشنهاد جهت تصویب نهایی به کنفدراسیون جهانی ارسال شود. راه‌اندازی این باشگاه و عضویت دوچرخه‌سواران کشورمان می‌تواند ورود دوچرخه‌سواران به رقابت‌های تورهایی همچون تور فرانسه و دیگر تورهای معتبر جهان را هموار کند.

مسی به بارسلونا نه گفت
مهاجم بارسلونا نخستین پیشنهاد از طرف باشگاه را برای تمدید قراردادش رد کرد. به نقل از آ. اس، باشگاه بارسلونا پس از ماه‌ها مذاکره با لیونل مسی برای تمدید قرارداد با پاسخ منفی ستاره آرژانتینی روبه‌رو شد. مهاجم آبی‌واناری‌ها به نخستین پیشنهاد باشگاه مبنی بر پرداخت سالانه 30 تا 35 میلیون یورو جواب رد داد. مسی که قراردادش تا پایان ژوئن 2018 است عجله‌ای برای تمدید ندارد.
با وجود اینکه پاسخ نه مسی می‌تواند وجه منفی داشته داشته باشد، باشگاه کاتالانی به تلاش خود در این زمینه ادامه می‌دهد. پیام‌های ارسال‌شده از طرف بازیکن، مدیر برنامه‌اش و دفتر مدیریت نگرانی برای این باشگاه به وجود نیاورده است. آبی‌واناری‌ها امیدوارند تا چند هفته دیگر بتوانند قرارداد ستاره خود را تمدید کنند.
مسی که با پیراهن بارسلونا احتمالا فصل فوق‌العاده‌ای را به پایان خواهد رساند از علاقه‌مندی این باشگاه به تمدید قراردادش باخبر است. او منتظر است باشگاه پیشنهاد بهتری برای تمدید قرارداد بدهد. هدف بارسلونا تمدید قرارداد این بازیکن تا سال 2022 است.
 


Page Generated in 0/0047 sec