printlogo


کد خبر: 175448تاریخ: 1396/2/24 00:00
اخبار

با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران
رهبر انقلاب از آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی عیادت کردند
رهبر حکیم انقلاب اسلامی صبح دیروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در این عیادت، ضمن گفت‌وگو با تیم پزشکی در جریان روند معالجه قرار گرفتند و برای آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی دعا و آرزوی سلامتی کردند.

تلاش یک گروه تروریستی برای عملیات تروریستی خنثی شد
برنامه‌ریزی یک گروهک تروریستی برای اقدامات انفجاری و تروریستی، کشف و خنثی شد. با اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) طی یک عملیات تخصصی و دقیق، برنامه‌ریزی یک گروهک تروریستی ضدانقلاب برای اقدامات انفجاری و تروریستی، کشف و خنثی شد. از این گروهک نفاق که دستش به خون هزاران نفر از مردم مظلوم و بی‌گناه کشور آغشته است و مزدوری و جاسوسی آنها برای بیگانگان ادامه دارد، تجهیزات و اقلام انفجاری متنوع و متعددی کشف و ضبط شد. گفتنی است، گروه‌های تروریستی ضدانقلاب تلاش دارند از طریق فضای مجازی با افراد ناآگاه ارتباط برقرار کرده و آنان را تحریک به اقدامات تروریستی و خرابکارانه کنند که هوشیاری شهروندان عزیز در زمینه خنثی‌سازی این توطئه‌ها مورد انتظار است.

مردم ۲۹ اردیبهشت بین «اشتغالزایی» یا دولت «نمی‌شود» انتخاب کنند
قائم‌مقام سابق مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مردم ۲۹ اردیبهشت باید بین دولتی که شعارش «ساخت مسکن برای محرومان، اشتغالزایی و افزایش یارانه فقرا» است و دولت فعلی که کارنامه‌اش «ناکارآمدی» و «نمی‌شود» هست، انتخاب کنند. لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ضرورت‌های مهم در انتخاب رئیس‌جمهور دوازدهم گفت: در حال حاضر 2 جبهه برای دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری کاندیدا شده‌اند. وی ادامه داد: جبهه‌ای بیان می‌کند با تکیه بر توان داخلی می‌توان مشکلات را حل کرد، می‌توان در سال یک میلیون اشتغال ایجاد کرد، می‌توان به محرومان کمک کرد، می‌توان با فساد مقابله کرد.  قائم‌مقام سابق مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: دولت یازدهم در 4 سال گذشته فرصت و منابع داشت اما عملکرد مناسبی نداشتند و وضع اقتصادی خوب نیست. دولت یازدهم در حال حاضر تمام مشکلات را به گردن دولت قبل می‌اندازد. فروزنده با اشاره به آیه قرآنی «انا هدیناه السبیل اما شاکراً و اما کفوراً» افزود: مردم اگر می‌خواهند در کشور اشتغال ایجاد شود و بانک‌ها از رکود خارج شوند و اگر می‌خواهند تورم کنترل و رونق باشد، اگر می‌خواهند تولید رونق گیرد و  اگر می‌خواهند سانتریفیوژ بچرخد و تولید علم اوج بگیرد، باید با دقت انتخاب کنند. دولت مستقر از همه امکانات استفاده کرده اما موفق نشده است.
 
چمران: مردم به لیست خدمت رأی بدهند
رئیس شورای شهر تهران می‌گوید مردم برای اینکه برنامه‌های لیست خدمت در حوزه شهری اجرا شود، به این لیست به طور کامل رای دهند. مهدی چمران در نخستین گردهمایی ستاد حامیان خدمت که در سالن همایش‌های کوثر برگزار شد، گفت: در شرایطی که برخی از اعضای حاضر در لیست خدمت نفرات شناخته‌شده‌ای نیستند اما درخواست ما این است که مردم به لیست کامل خدمت رای دهند. وی افزود: با توجه به زمان محدود و جمعیت 10 میلیونی شهر تهران، این زمان برای تبلیغات بسیار اندک است و به همین خاطر تصمیم گرفته شد همایشی برای لیست خدمت برگزار شود.  عضو لیست خدمت تصریح کرد: لیست خدمت، افرادی باتجربه در حوزه مدیریت شهری هستند و هر کدام از آنها تخصص‌های لازم را در شهر دارند.  وی گفت: اگر از لیست خدمت حداقل 11 تن در شورای شهر حضور پیدا کنند می‌توانند در برنامه‌های حوزه شهری نقش تاثیرگذاری ایفا کنند اما کمتر از 11 تن تاثیر چندانی را در برنامه‌ها نخواهند داشت.


Page Generated in 0/0066 sec