printlogo


کد خبر: 175454تاریخ: 1396/2/24 00:00
سرخط خبر

 کاهش صادرات، فرسودگی خطوط، رکود در بازار ساخت‌وساز و عدم اجرای فاز چهارم سبب شده کارخانه سیمان دورود، این صنعت قدیمی ‌کشور در آستانه تعطیلی قرار گیرد.
 مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آمار و پژوهش‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران گفت: سند راهبردی هاب جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در تاریخ کشور تنظیم شده است.
 قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: سال گذشته بخش کشاورزی ۱۲۰۰ میلیارد تومان خسارت دید.
  کاوه خاکسار، مدیرکل غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد از تدوین کشت جایگزین برنج در استان‌های غیرشمالی خبر داد و گفت: ۴۰ هزار هکتار به سطح ارقام پرمحصول افزوده می‌شود.
 در حالی که ایران به اولویت‌بندی برای گسترش و مدرن‌سازی زیرساخت‌های ریلی خود ادامه می‌دهد، زیمنس نیز با فناوری نوآورانه خود، از شبکه‌های ریلی ایمن، کارآمد، قابل اطمینان و هوشمند حمایت می‌کند. این فناوری‌ها در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی ایران ۱۳۹۶ که از 25 تا28 اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود در سالن‌های 8 و 9 غرفه 85 به نمایش گذاشته خواهد شد. زیمنس در این نمایشگاه فناوری ریلی خود را در ناوگان ریلی، خدمات، برقی‌سازی خطوط ریلی و اتوماسیون، به منظور پاسخ به نیازهای جمعیت درحال افزایش و صنعتی‌سازی در ایران، هم برای توسعه زیرساخت‌های جدید و هم برای مدرن‌سازی شبکه موجود ارائه می‌کند.
 محمدجواد حق‌شناس، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با بیان اینکه هنوز اعتبار لازم برای مسکن اجتماعی تأمین نشده، گفت: محل تأمین منابع برای اعطای تسهیلات به طرح مسکن اجتماعی از محل اعتبارات یارانه‌ها تعیین و نهایی شد.
 علیمراد اکبری، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: وضعیت کانون‌های گرد و غبار در ۳۰ هزار هکتار از اراضی نقاط مختلف خوزستان بحرانی است و کانالی به طول ۴۴ کیلومتر برای رساندن آب به این زمین‌ها در حال حفر است.
 رئیس سازمان تامین اجتماعی از امضای تفاهمنامه تغییر دستمزد مقطوع با صنوف در هفته جاری خبر داد.
 دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: تا پایان هفته جاری 4 فروند هواپیمای ATR وارد ناوگان ایران خواهد شد.
 سازمان کشورهای صادرکننده نفت‌خام اوپک در جدیدترین گزارش خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد تولید نفت ایران در ماه آوریل ۲۰۱۷ برابر با فروردین ماه ۱۳۹۶ به ۳ میلیون و ۷۵۹ هزار بشکه در روز رسیده است که نسبت به ماه پیش از آن 7/34 هزار بشکه در روز کمتر است.
 


Page Generated in 0/0050 sec