printlogo


کد خبر: 175473تاریخ: 1396/2/24 00:00
دورخیز سوره ‌مهر الکترونیک برای بازارهای محلی نشر

مدیر نشر الکترونیک سوره ‌مهر گفت: با حمایت و کمک حوزه‌های هنری استان‌ها به تولید آثار استانی و بومی خاص مناطق مختلف ایران ورود پیدا می‌کنیم. به گزارش مهر، نشست بررسی کتاب‌های گویای سوره‌ مهر با حضور رشید کاکاوند، دامون آذری و امین نادری در غرفه انتشارات سوره ‌مهر برگزار شد.
امین نادری، مسؤول بخش سوره‌مهر الکترونیک در  این نشست گفت: انتشارات سوره مهر اهتمام ویژه‌ای به کتاب‌های صوتی و الکترونیک دارد. همانطور که کتاب الکترونیک مخصوص فضای مجازی است و کتاب چاپی برای محیط فیزیکی در نظر گرفته شده کتاب صوتی پل ارتباطی میان این دو است و تلاش داریم بخشی از کتاب‌های انتشارات را در قالب صوتی برای روشندلان عزیز و همه افراد علاقه‌مند به کتاب صوتی منتشر کنیم. امسال ۱۵ عنوان کتاب صوتی جدید منتشر شده است.
در ادامه دامون آذری نیز در سخنانی بیان کرد: کتاب‌های صوتی به معنای حرفه‌ای خودش از ۲۰ سال پیش در دنیا شروع شده و اکنون حدود ۴۰۰ مؤسسه تولید کتاب صوتی فقط در آمریکا فعالیت دارند اما این امر در ایران خیلی دیر شروع شده و الان کمتر از ۵۰۰ کتاب به صورت کتاب صوتی حرفه‌ای منتشر شده است.
وی افزود: سال گذشته جشنواره نوروزی در 7 بخش داشتیم که یکی از بخش‌ها کتاب صوتی بود که تعداد قابل توجهی صوت برای ما ارسال شد. امسال هم جشنواره «من و کتاب» را کلید زده‌ایم که مخاطبان می‌توانند بریده‌ای از یک کتاب را بخوانند و برای ما ارسال کنند و این آثار مورد داوری قرار می‌گیرند و جوایز ارزنده‌ای هم برای این مهم در نظر گرفته‌ایم.


Page Generated in 0/0136 sec