printlogo


کد خبر: 175474تاریخ: 1396/2/24 00:00
اخبار

پخش رمضانی «زیرپای مادر» قطعی شد
مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت. به گزارش ایسنا، روابط عمومی شبکه یک سرانجام سریال ماه رمضانی خود را با نام «زیر پای مادر» معرفی کرد. پیش‌تر این سریال با نام‌های «لبخند رخساره» و «دیباجی» هم به رسانه‌ها معرفی شده بود. این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از ششم خرداد و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش خواهد شد. تهران، مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد و بندر انزلی از لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند. تاکنون ۲۰ قسمت از این سریال تدوین و آماده پخش شده و تدوین سایر قسمت‌ها هم در حال انجام است. بیش از نیمی از اتفاقات و داستان سریال در مشهد مقدس و حرم
امام رضا(ع) رخ می‌دهد که همین مساله فضای معنوی «زیر پای مادر» را بالا برده است. کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، حمیدرضا هدایتی، درسا بختیاری و علیرضا آرا از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» هستند.

بازی «قوشمه» به بازار آمد
مدیر مجتمع دیجیتال آیت‌الله نجومی استان کرمانشاه از عرضه بازی رایانه‌ای قوشمه که توسط جوانان کرمانشاهی کارشناس در حوزه تولیدات رایانه‌ای ساخته شده است، خبر داد. به گزارش فرهنگ نیوز، امیر محمدی با بیان اینکه این بازی  به گونه‌ای طراحی شده که به ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی بپردازد،تصریح کرد: در این بازی سعی شده نشاط، سرگرمی، صرفه‌جویی و حتی اقتصاد با سبک ایرانی- اسلامی ترویج و پیاده‌سازی شود. وی همچنین درباره محتوای این بازی نیز گفت: کسانی که این بازی را روی گوشی خود نصب می‌کنند در واقع یک بچه بلوط بامزه و خوشگل را میهمان خانه خود کرده‌اند که از دست کلاغ‌های جنگل فرار کرده و به آنها پناه آورده است. محمدی تصریح کرد: این بچه بلوط خیلی شیطان و بامزه است و همش موسیقی ایرانی گوش می‌دهد و از غذاهای ایرانی خیلی خوشش می‌آید. وی ادامه داد: بچه بلوط بازی ما می‌خواهد آشپزی ایرانی یاد بگیرد و لباس‌های ایرانی شیکی هم می‌پوشد. مسؤول مجتمع دیجیتال استان کرمانشاه تصریح کرد: کسی که بازی را انجام می‌دهد باید حواسش به تغییر فصل‌ها باشد، چون با تغییر فصل، فضای جنگل هم عوض خواهد شد.

بهروز بقایی:
به دنبال ارائه تازه‌ای از روایتگری جنگ هستم
بهروز بقایی گفت: داستان افسانه کاملاً در ژانر دفاع مقدس و اکشن بوده و به روز اول جنگ در آبادان می‌پردازد. به گزارش میزان، بهروز بقایی بازیگر سینما و  تئاتر درباره مضمون این فیلم افزود: من می‌خواهم در این فیلم چیزهایی را نشان دهم که تا به حال دیده نشده و نشان داده نشده است. اتفاقاتی از روز اول دفاع‌مقدس و رشادت‌هایی که بدون شک نمی‌توان به سادگی از آنها گذشت و همین دغدغه دفاع‌مقدس و شهدا باعث شده تا من با قدرت تمام این فیلم را آماده کرده و به امید خدا در سی‌و‌ششمین جشنواره فیلم فجر با آن حاضر باشم. وی در همین راستا تصریح کرد: من به دنبال ارائه نوع تازه‌ای از روایتگری درباره دفاع‌ مقدس و سال‌های ابتدایی جنگ هستم. بقایی درباره سایر فعالیت‌های خود در حوزه بازیگری خاطرنشان کرد: فعلاً بازی نمی‌کنم و در گالری هنری واقع در تهران به داستان‌خوانی و اینگونه کارها مشغولم. در این مدت پیشنهاد خاصی به من نشده و اگر هم پیشنهادی بوده به علت کیفیت پایین یا جدی نبودن نپذیرفتم.

خسارت 200 میلیونی ناشران پرداخت شد
خسارت ناشران سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران که بر اثر بارندگی ایجاد شده بود، ۲۰۰ میلیون تومان برآورد و پرداخت شد. به گزارش تسنیم،  در سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ناشران بسیاری بر اثر بارندگی و ورود آب به سالن‌ها دچار خسارت شدند که این خسارت‌ها توسط نمایندگان بیمه، وزارت ارشاد و شهرداری تهران برآورد شد. بنا به گفته امیر مسعود شهرام‌نیا، قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران میزان کل خسارات حدود 200 میلیون تومان برآورد شده است.


Page Generated in 0/0122 sec