printlogo


کد خبر: 175627تاریخ: 1396/2/27 00:00
کوتاه و گویا

  عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش 9/33 درصدی رشد پروانه‌های صادره در بافت‌های فرسوده در فروردین ماه خبر داد.
  انیمیشن «خرچنگ» اثر جدید شیوا صادق‌اسدی به مرحله طراحی شخصیت رسید. تهیه‌کنندگی این اثر 10 دقیقه‌ای را اداره کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برعهده دارد.
  نرگس معدنی‌پور، شهردار منطقه 13 گفت: مرکز تحقیقات آموزش و مشاوره فضای سبز معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه با توجه به ورود آفت سفید بالک طی سال‌های اخیر در شهر تهران اقدام به پایش روزانه از روند فعالیت آفت کرده تا از تجمع آفت در سطح منطقه جلوگیری شود.
  سیداحمد صفوی، شهردار منطقه 20 از احداث 110 ابنیه فرهنگی، ورزشی، خدماتی و رفاهی به منظور افزایش آسایش و رضایتمندی شهروندان این منطقه طی دوره اخیر مدیریت شهری خبرداد.
  به منظور زیباسازی محیطی و جلوگیری از تخریب و آسیب نمادهای شهری، تندیس پدربزرگ و نوه‌ها با عنوان آشتی 2 نسل در میدان بریانک تهران بهسازی و مرمت شد.
  به منظور  ایمنی تردد شهروندان در هنگام عبور از عرض معابر، پل‌های عابرپیاده در منطقه 3 تهران مرمت شد.
  محمد احمدی بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: در پی استقبال روزافزون از سامانه حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری تهران، رکورد تعداد سفر انجام شده با متروی پایتخت به بیش از 7 میلیارد سفر رسیده است.
  امیرحسین حیدرنیا،  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از بهسازی و ایمن‌سازی ایستگاه‌های خطوط بی‌آرتی در سطح منطقه خبر داد و گفت: این عملیات در راستای پیشگیری از وقوع تصادفات بین اتوبوس‌ها و همچنین توجه ویژه به نیازهای استفاده‌کنندگان آسیب‌پذیر از سیستم حمل‌ونقل عمومی اجرا می‌شود.
 


Page Generated in 0/0050 sec