printlogo


کد خبر: 176037تاریخ: 1396/3/4 00:00
کوتاه و گویا

  یاسر گریوانی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 از راه‌اندازی
پایگاه‌های سیار ارائه خدمات سلامت در فاصله افطار تا سحر خبر داد.
  علیرضا قربانی، مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی نمایشگاه عکس و یادواره شهدای سوم خرداد در خیابان خرمشهر خبر داد.
  سعید ابریشمی‌راد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری منطقه 10 از تدوین برنامه عملیاتی در راستای آسیب‌شناسی، مساله‌یابی و راهبردهای افزایش کیفیت زندگی خبر داد. همچنین عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 از ممنوعیت کاشت درخت توت و جایگزینی آن با سایر گونه‌های کم‌آفت از جمله زیتون تلخ و آبشار طلا برای پیشگیری از شیوع سفید بالک خبر داد.
  معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 2 از توزیع مخازن پسماند خشک در شهرک مسکونی آتی‌ساز منطقه 2 خبر داد.
  طرح تفکیک پسماند در 20 شهرک و بیش از یکهزار مجتمع مسکونی شمال تهران با هدف حفظ و پاکیزگی محیط زیست شهری اجرا شد.
  از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11  برای مهارت‌آفرینی و آگاهی‌بخشی به مادران کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان کار کارگاه‌های آموزشی در بوستان رازی برگزار می‌شود. همچنین میدان رازی که سمبل دانش ایرانی-  اسلامی در شهر تهران است، با انجام اصلاحاتی متناسب با معماری ایرانی ـ اسلامی و برگرفته از سازه‌های آبی باغ‌های ایرانی از سوی شهرداری منطقه 11 و سازمان زیباسازی شهر تهران شکل جدیدی به خود می‌گیرد.
  لوح فشرده صوتی «کدو رسید به خانه» از سوی واحد موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و وارد فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی - هنری شد.
  محمدباقر قالیباف، شهردار تهران با ارسال پیامی به دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه‌ای شهدای دفاع از حرم و جبهه مقاومت، ایجاد زمینه رفع مهجوریت مدافعان حرم و جریان اسلامی مقاومت و تبیین ارزش مجاهدت این جریان را از جنبه‌های فکری، اعتقادی، ملی و راهبردی، در مصاف همه‌جانبه رسانه‌ای، وظیفه نهادهای فرهنگی و هنری و رسانه‌ای دانست.
  ویژه‌برنامه شب‌های شیدایی از 16 خردادماه و از ساعت 22 در کنار دریاچه هورالهویزه موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس آغاز می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان میزبان علاقه‌مندان است.
  طرح پیوند یار خانواده (مصلحین ذات البین) با هدف استفاده از ظرفیت بزرگان فامیل و خویشاوندان در حل تعارضات خانوادگی در شمال تهران در حال اجراست.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشارکت استثنایی مردم کشورمان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بار مسؤولیت دولتمردان و تمام ارکان حکومت را افزایش می‌دهد.


Page Generated in 0/0100 sec