printlogo


کد خبر: 176074تاریخ: 1396/3/6 00:00
سرخط خبر

 وزارت کشاورزی آمریکا پیش‌بینی کرد تولید گندم ایران در سال زراعی جاری با کاهش ۳ درصدی نسبت به سال قبل به ۱۵ میلیون تن برسد.
 تسنیم نوشت: بررسی آمار رسمی سازمان هواپیمایی کشوری حاکی از آن است که ایرلاین‌های اترک و ایرتور در فروردین امسال با ثبت ۷۰ درصد پروازهای تاخیردار رکورد تازه‌ای بر جای گذاشتند، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز ۶۳ درصد پروازها را با تاخیر انجام داده است.
 بررسی آمار رسمی وزارت راه‌وشهرسازی نشان می‌دهد بیشتر شاخص‌های بندری از جمله تخلیه و بارگیری طی فروردین امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۵ درصد رشد منفی داشته است.
 در حالی که همیشه در مبادلات اقتصادی تولیدکننده از خریدار طلب دارد، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران به عنوان فروشنده به مخابرات ۳۳ میلیارد تومان بدهکار است چنان که به گفته معاون شرکت، مخابرات همواره ۵۰ درصد مبلغ خرید را به کارخانه می‌پردازد.
 رئیس سازمان فناوری اطلاعات از جابه‌جایی 7/2 میلیارد پیام در شبکه ملی اطلاعات در روزهای انتخابات خبر داد و افزود: ۷۰ درصد این پیام‌ها در قالب پیام‌های چندرسانه‌ای بوده است.
 سیمین نجفی‌اقدم، مدیر دفتر پایش و بهبود فضای کسب وکار وزارت اقتصاد گفت: پیش‌نویس بخشنامه مربوط به گواهی ثبت‌نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، تصویب و به سازمان مالیاتی ابلاغ شد.
 بانک ملت در صورت‌های مالی 6 ماه اول سال 95، با در نظر نگرفتن هزینه اکچوئری و عدم احتساب ذخیره مطالبات مشکوک‌الوصول، 15 میلیارد و 90 میلیون تومان سود شناسایی کرد.
 


Page Generated in 0/0100 sec