printlogo


کد خبر: 176086تاریخ: 1396/3/6 00:00
اخبار

باشگاه العین از «میزبانی استقلال» به AFC شکایت کرد
باشگاه العین امارات به طور رسمی از باشگاه استقلال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد. دیدار تیم‌های استقلال و العین امارات از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اول خردادماه امسال در ورزشگاه آزادی تهران برگزار و با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید. این دیدار در حالی برگزار شد که بعد از این مسابقه تیم اماراتی نسبت به میزبانی استقلال گلایه‌هایی را در رسانه‌های عربی مطرح کرده و حتی یک سایت قطری نیز بعد از بازی مدعی شده بود العین قصد شکایت از تیم ایرانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا را دارد. بر همین اساس باشگاه العین نسبت به اتفاقات رخ داده در برخی موارد میزبانی استقلال در دیدار مقابل این تیم به AFC شکایت کرده و خواستار برخورد کمیته انضباطی این کنفدراسیون با باشگاه میزبان شده است. مسؤولان باشگاه العین امارات در شکایت خود از میزبانی استقلال به مواردی مانند پرتاب اشیا به سمت مسؤولان باشگاه اماراتی، ورود حیوان (سمور) به زمین مسابقه، فحاشی هواداران و... اشاره کرده‌اند. در حال حاضر نیز این کمیته تحقیقات خود را نسبت به ادعای العینی‌ها آغاز کرده و بزودی تصمیم‌گیری لازم برای شکایت العین از استقلال انجام شده و پاسخ آن ارائه خواهد شد. این شکایت در حالی صورت گرفته که به استناد سایت باشگاه استقلال، مسؤولان باشگاه العین بعد از بازگشت به امارات با ارسال ایمیلی از میزبانی استقلالی‌ها تشکر کرده بودند.

پورموسوی سرمربی فولاد شد
سرمربی فعلی تیم فوتبال استقلال خوزستان با مسؤولان باشگاه فولاد برای فصل هفدهم لیگ برتر به توافق رسید. درحالی که تیم استقلال خوزستان هنوز درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست، سرمربی این تیم با مسؤولان تیم فولاد به توافق رسید. براساس اعلام اژدری‌زاده، مدیرعامل فولاد خوزستان این باشگاه با سیروس پورموسوی به توافق یک ساله رسیده و هدایت سرخپوشان جنوبی در فصل هفدهم لیگ برتر با پورموسوی خواهد بود. وی جانشین نعیم سعداوی شده است.

انتقال پیکر پیشکسوت پرسپولیس  به بیمارستان «مسیح دانشوری»
پیکر مجید نائینی با موافقت خانواده‌اش برای اهدای عضو به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شد. به گزارش ایسنا، مجید نائینی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل بیماری در بیمارستان بهمن تهران بستری بود، عصر روز پنجشنبه 4 خرداد درگذشت. پیکر این پیشکسوت پرسپولیس برای اهدای اعضایش به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شده است. مرحوم نائینی سابقه بازی در تیم فوتبال پرسپولیس را در کارنامه خود دارد و مدتی هم سرمربی تیم فوتبال امیدهای این باشگاه بود. زنده‌یاد نائینی دچار مرگ مغزی شده بود و با موافقت خانواده‌اش قرار است اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شود.

خانه‌تکانی در منچسترسیتی با خروج 5 بازیکن
منچسترسیتی جدایی 4 بازیکن این تیم را تایید کرد تا خیلی زود خانه‌تکانی در این تیم شروع شود. به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی در نخستین فصل حضور پپ گوآردیولا در این تیم عملکرد چندان خوبی نداشت. هرچند این تیم در نهایت موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شد ولی از کسب جام بازماند. به همین خاطر سرمربی اسپانیایی خیلی زود خانه‌تکانی خودش را در این تیم شروع کرده است و تاکنون 5 بازیکن اصلی از جمع فیروزه‌ای‌پوشان شهر منچستر جدا شده‌اند. بعد از جدایی پابلو زابالتا از سیتی که ۱۰ سال در این تیم بازی کرد، 4 بازیکن دیگر سیتی نیز از این تیم جدا شدند. گائل کلیشی، باکاری سانیا، خسوس ناواس و ویلی کابایرو 4 بازیکنی هستند که باشگاه سیتی جدایی آنها را تایید کرده است تا شمار خروجی‌های سیتی تا به اینجای فصل به 5 بازیکن برسد. به نظر می‌رسد یحیی توره ۳۴ ساله بازیکن دیگری باشد که از جمع این تیم جدا می‌شود. گوآردیولا عنوان کرده است بزودی درباره این بازیکن تصمیم خواهد گرفت. هرچند خود یحیی توره ابراز امیدواری کرده است در این تیم بماند و منتظر پیشنهاد باشگاه است. جدایی بازیکنان سیتی در حالی صورت گرفته است که بازیکنانی چون جو هارت، الیاکیم مانگالا و سمیر نصری نیز که به صورت قرضی از این تیم جدا شدند، تمایلی به بازگشت ندارند و به احتمال زیاد قرارداد آنها دائمی خواهد شد. به نظر می‌رسد باید منتظر یک تابستان شلوغ برای سیتی در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی باشیم.


Page Generated in 0/0080 sec