استراتژی بانک اقتصاد نوین ارائه خدمات مناسب به مشتریان
رئیس هیاتمدیره بانک اقتصاد نوین بر نقش همکاران شعب در تسهیل و تسریع ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد. رئیس هیاتمدیره بانک اقتصاد نوین با حضور در شعب غدیر و سپهبد قرنی ضمن دیدار و گفتوگو با کارکنان این دو شعبه، بر ارائه خدمات سریع و آسان به مشتریان تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصاد نوین، در این دو بازدید گزارشی از وضعیت عملکرد این دو شعبه به اطلاع رئیس هیاتمدیره بانک اقتصاد نوین رسید. سیامک دولتی در این دیدارها ضمن تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان این بانک گفت: بانک اقتصاد نوین همواره در سالهای گذشته ارائه خدمات مناسب به مشتریان را در دستور کار داشته و این استراتژی بانک تغییرناپذیر خواهد بود. دولتی همچنین ضمن توجه خاص به بررسی مسائل ریالی شعب، بر تسهیل امور ارزی مشتریان تاکید کرد و خواستار توجه همکاران ارزی به ارتقای دانش خود در زمینه دستورالعملها به منظور تسریع در انجام امور و پاسخگویی به مشتریان شد.
تقدیر از برگزیدگان طرح آرامین
طی مراسمی از برگزیدگان طرح اعتباری آرامین با حضور مدیرعامل محترم بانک قوامین، قائممقام محترم مدیرعامل، معاونتها، رؤسای ادارات و تعدادی از مدیران کل محترم شعب استانها قدردانی شد. در این مراسم دکتر نجفپور با اشاره به نقشآفرینی همکاران محترم سراسر کشور در موفقیت طرح اعتباری آرامین همه واحدهای بانک اعم از ستاد و صف را در این موفقیت سهیم دانست و گفت: در هر کاری باید ابعاد و مولفههای موفقیت و خدای ناکرده ناکامی را بشناسیم و آنها را مدنظر داشته باشیم. وی منحرف نشدن از مسیر اصلی را نتیجه کلاننگری دانست و گفت: محیط پیرامون اجزای وسیعی دارد و ما باید با نگاه به این محیط و رفتارهای متفاوتی که براساس مقتضیات زمان از سوی بنگاههای رقیب سر میزند تجزیه و تحلیل خود را داشته و به دنبال اتخاذ راهکارهای مناسب باشیم.