printlogo


کد خبر: 176380تاریخ: 1396/3/11 00:00
اخبار

سعودی‌ها ناراحت از میزبانی قطر
سعودی‌ها به میزبانی قطر در دیدار برابر استقلال خوزستان اعتراض دارند و به دنبال تغییر میزبان در صورت رویارویی با پرسپولیس در دیدارهای بعدی خود هستند. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از العاجل، الهلال عربستان در دیدار برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با نتیجه 2 بر یک برابر استقلال خوزستان به پیروزی برسد و در مجموع با نتیجه‌ 4 بر 2 به دور بعد راه پیدا کند. این دیدار در قطر و به میزبانی الهلال برگزار شد اما  به نظر می‌رسد مسؤولان باشگاه الهلال نسبت به میزبانی قطری‌ها اعتراض دارند. یکی از مدیران الهلال گفت‌: متاسفانه ما همواره شاهد رفتارهای تحریک‌آمیز از سوی ایرانی‌ها هستیم. با وجود اینکه ما میزبان این بازی بودیم اما همه ‌چیز به نفع حریف بود. شب سختی را پشت‌سر گذاشتیم و همه بازیکنان عصبی بودند. ما میزبان بازی بودیم اما همه امکانات و شرایط به سود نماینده ایران بود و با این شرایط ماندن در دوحه برای ما سخت و غیرممکن شد. از عربستان خبر می‌رسد که 2 باشگاه الاهلی و الهلال در صورت رویارویی با نماینده ایران، بحرین را به عنوان میزبان خود انتخاب می‌کنند.

رویارویی شاگردان کولاکوویچ با بزرگان والیبال جهان
تیم‌ملی والیبال ایران ششمین حضور خود را در لیگ جهانی تجربه می‌کند و در نخستین بازی در لیگ جهانی ۲۰۱۷ به مصاف ایتالیا می‌رود. لیگ جهانی ۲۰۱۷ از روز جمعه ۱۲ خرداد ماه آغاز می‌شود  و ملی‌پوشان ایران در هفته اول رقابت‌ها، مصاف خود را با رقبای‌شان آغاز می‌کنند. والیبالیست‌های ایران در اولین هفته این رقابت‌ها با لهستان، ایتالیا و برزیل همگروه هستند و از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه ۱۲ تیر ماه در نخستین دیدار خود به مصاف ایتالیا می‌روند. این دیدار در پساروی ایتالیا برگزار می‌شود. آخرین دیدار ایران و ایتالیا در المپیک ۲۰۱۶ ریو بود که با برتری ایتالیایی‌ها و صعود این تیم به نیمه‌نهایی همراه شد. نخستین رویارویی 2 تیم در لیگ جهانی به سال ۲۰۱۳ و نخستین حضور ایران در این رقابت‌ها بازمی‌گردد؛ جایی که شاگردان ولاسکو با نتیجه 3 بر یک برابر ایتالیا پیروز شدند. برتری برابر ایتالیا دومین پیروزی ایران در تاریخ لیگ جهانی بود.

پورقاز به سپاهان پیوست
مدافع ملی‌پوش فصل گذشته تیم فوتبال سایپا، به جمع طلایی‌پوشان سپاهان پیوست. عزت‌الله پورقاز، بازیکن فصل پیش سایپا با حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و انجام مذاکرات و توافق لازم با مدیرعامل باشگاه، رسما سپاهانی شد. قرارداد وی برای مدت یک‌سال منعقد شده است. در حالی تصویر مشترک پورقاز با مدیرعامل باشگاه سپاهان دیروز منتشر شده که این بازیکن هم‌اکنون در اردوی تیم‌ملی در اتریش به سر می‌برد.

کاسیاس در راه پاری‌سن‌ژرمن
سنگربان اسپانیایی پورتو در حال مذاکره با باشگاه پاری‌‌سن‌‌ژرمن است و چه بسا راهی این تیم شود. ‌به نقل از اکیپ، ایکر کاسیاس 2 فصل است در پورتو بازی می‌کند و تا حدودی عملکرد خوبی در این تیم داشته است اما به نظر می‌رسد که سنگربان سابق رئال‌مادرید به دنبال تجربه دیگری در  فوتبال اروپاست. روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد مدیر برنامه‌های کاسیاس در حال‌ مذاکره با باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن است و این احتمال زیاد است که او فصل بعد را در این تیم فرانسوی بازی کند. هدایت پاری‌سن‌‌ژرمن را یکی مربی اسپانیایی به نام اونای امری برعهده دارد و شاید این باعث شود کاسیاس سنگربان نخست PSG شود.

پرسپولیس خواستار قطع همکاری با اسپانسرش شد
سرپرست باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای رسمی به مدیر اسپانسر سرخپوشان، عدم تمایل این باشگاه برای تمدید قرارداد با وی را که همزمان با والیبال نیز همکاری دارد اعلام کرده است. «نگاه‌پردازان امین سیما کیش» نام شرکتی است که مهرماه سال ۹۴ در نشستی رسمی از سوی علی‌اکبر طاهری به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس معرفی شد. قرارداد همکاری این اسپانسر و باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل 96-95 بود. حالا با توجه به اتمام این فصل از رقابت‌ها- لیگ برتر و جام حذفی- علی‌اکبر طاهری طی نامه‌ای رسمی به مدیریت این شرکت اعلام کرده تمایلی برای ادامه و تمدید قرارداد ندارد. سرپرست پرسپولیس با ارسال این نامه به شیرازی، مسؤول اسپانسر این باشگاه، خواستار تعیین‌تکلیف وضعیت مالی قراردادهای منعقد شده با اشخاص ثالث و همچنین وجوه دریافتی و وجوه باقیمانده شده است.


Page Generated in 0/0051 sec