printlogo


کد خبر: 176395تاریخ: 1396/3/11 00:00
کوتاه و گویا

  حجت‌الاسلام‌  سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امام خمینی (ره) با نهضتی که در تاسوعا و عاشورای سال 1342 پایه‌گذاری کردند، احیاگر فرهنگ ایثار و شهادت بودند.
  نمایش «تو مثل طوطی» به نویسندگی و کارگردانی آرین ناصری‌مهر و امیرحسین انصافی از روز 16 خرداد روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود.
  با تلاش مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 10، کلاس‌های ویژه ماه مبارک رمضان در 4 مرکز آموزش گل و گیاه، مساجد، خانه‌های سلامت و مهدهای کودک منطقه 10 به صورت رایگان برگزار می‌شود.
 علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 از آمادگی و بسیج همه امکانات و نیروهای حوزه  خدمات شهری شهرداری منطقه 2 برای رفع مسائل و مشکلات محلات بیست‌و یک گانه منطقه 2
خبر داد.
  یاسر گریوانی، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13 از اجرای برنامه‌های  فرهنگی و اجتماعی به مناسبت پاسداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در ایام ارتحال امام خمینی(ره)، شهرداری منطقه 13 میزبان زائران حرم امام انقلابی در پردیس فرهنگی قرآنی است.
  افشین خدامی، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 6 با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای برگزاری با شکوه مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی برعهده 6 منطقه گذاشته شده است و روز 14 خرداد همزمان با برگزاری مراسم رحلت پذیرایی افطار از زائران حرم در ضلع شرقی حرم به همت شهرداری منطقه 6 صورت می‌گیرد.
  ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امورشورای شهرداری تهران با اظهار تاسف از اظهارات بعضی افراد درباره مسائل استخدامی و تبدیل وضعیت کارکنان، گفت: به کارکنان شریف و خدوم شهرداری تهران اطمینان می‌دهم هیچ مشکلی برای ادامه خدمت آنان وجود ندارد و امنیت شغلی آنان برابر قانون و مقررات تضمین شده است.
  انجمنی، شهردار منطقه 15 از برگزاری آیین گرامیداشت شهدای 15 خرداد با حضور مقامات لشکری و کشوری خبر داد.
  حامد سلیمی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 7 از تعیین تکلیف یکهزار و 635 معبر واقع در منطقه 7 که عمدتا در بافت فرسوده قرار دارند با هدف اصلاح و تعریض این معابر  خبر داد.
  فتح‌اللهی، دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در جلسه کمیته خدمات و زیرساخت تأکید کرد: اولویت ما در اجرای بسته تشویقی در سال جاری به صفر رساندن هزینه‌های نظام مهندسی برای متقاضیان نوسازی در بافت‌های فرسوده است.


Page Generated in 0/0100 sec