printlogo


کد خبر: 176419تاریخ: 1396/3/11 00:00
اخبار

با حکم رهبر انقلاب
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه درآذربایجان‌شرقی شد
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با حکم رهبر حکیم انقلاب، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی درخواست کناره‌گیری جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهدشبستری از امامت جمعه تبریز پس از سال‌ها خدمات مجاهدت‌آمیز، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، رهبر حکیم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم را به‌ عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام‌جمعه تبریز منصوب کردند. متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجـت‌الاسلام آقـای حاج
سیدمحمد علی آل‌هاشم دامت‌افاضاته
اکنون که جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهدشبستری پس از سال‌ها خدمات مجاهدت‌آمیز در جایگاه با عظمت امامت جمعه در شهر قهرمان تبریز، از ادامه‌ این تلاش مکرم معذور گشته و درخواست کناره‌گیری کرده‌اند، جنابعالی را که خود فرزند آن شهر عزیز و دارای سابقه‌ خدمت موفق در مسؤولیت‌های دیگر بوده و از شایستگی لازم برخوردار می‌باشید به نمایندگی خود در آن استان و امامت جمعه‌ تبریز منصوب می‌کنم. از جنابعالی انتظار می‌رود با سلوک صمیمانه و تلاش خردمندانه با آن مردم مؤمن و پرانگیزه و شجاع که گام‌های بلندشان در مجاهدت‌های بزرگ در همه‌ دوران‌ها، کم‌نظیر است بویژه با قشر جوان انقلابی و پرشور، جایگاه معتبر امامت جمعه را بیش از پیش در خدمت پیشرفت‌های فکری و عملی انقلاب قرار دهید. تأکید بر وحدت کلمه‌ عموم مردم، ارتباط مستحکم با روحانیت معظم و علمای اعلام، رابطه‌ صمیمی با دانشگاهیان و فرزانگان، گسترش خدمات فرهنگی با کمک جوانان و مجموعه‌های مؤمن و انقلابی و همدلی با ایثارگران و همدردی با ضعیفان نیز، همواره باید مدنظر باشد. توفیقات جنابعالی را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
سیدعلی خامنه‌ای
10 خرداد 96

اسناد‌  پایان‌نامه تقلبی  روحانی به مجلس  رسید‌
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: مدارک متعددی درباره جعلی‌ بودن رساله دکترای حسن روحانی به کمیسیون آموزش واصل شده است. محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه قرار است رساله دکترای حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌جمهور در کمیته آموزش عالی این کمیسیون بررسی شود، گفت: در چند روز آینده این موضوع در دستور کار این کمیته قرار می‌گیرد. وی با اشاره به اظهارات برخی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مبنی بر اینکه این کمیسیون صلاحیت رسیدگی به این پرونده را ندارد، اظهار داشت: زمانی که پرونده تحصیلی یکی از مسؤولان دولت گذشته در مجلس بررسی می‌شد بنده به‌عنوان وزیر علوم در مجلس حضور یافتم و پاسخ‌های لازم را ارائه کردم؛ این پرونده نیز ‌مانند همان پرونده است و مجلس می‌تواند به آن رسیدگی کند.

توهین وزیر بهداشت به یک خبرنگار
در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، وزیر بهداشت در پاسخ به سوال یک خبرنگار، با به کار بردن الفاظ زشت و ناپسند، خبرنگار را مزدور خواند. به گزارش راه دانا، در حاشیه جلسه هیات دولت، خبرنگار روزنامه قدس از قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت درباره افتتاح بیمارستان امام رضا 2 و حساب ملی سلامت سوالی مطرح می‌کند که این سوال با واکنش عجیب وزیر مواجه می‌شود؛ قاضی‌زاده خطاب به خبرنگار روزنامه قدس می‌گوید: روزنامه قدس یک روزنامه سیاسی شده، از پول
امام رضا خرج می‌کند و سیاست‌هایش علیه امام رضا است. آرش خلیل‌خانه، خبرنگار روزنامه قدس درباره برخورد وزیر با وی می‌گوید: خطاب به وزیر گفتم ما هم یک رسانه‌ایم و بخش‌های مختلف داریم و سوال‌مان را می‌پرسیم اما وزیر در ادامه گفت: شما مگر مزدورید؟ هر چرتی را که به شما می‌دهند نباید بپرسید، آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه‌ کار کند. پیش از این نیز عباس آخوندی، وزیر راه‌وشهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره مرجوعی بودن سومین ایرباس وارد شده به کشور گفت: مرجوعی یعنی چی، این حرف‌های عجیبی است. وزیر راه  پس از قطع دوربین نسبت به این سوال خبرنگار واکنش دیگری نشان داد و به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: خبرنگار باید یک جو عقل داشته باشد!
 


Page Generated in 0/0056 sec