printlogo


کد خبر: 176464تاریخ: 1396/3/16 00:00
اخبار

تیم‌ملی فوتبال ایران برابر مونته‌نگرو پیروز شد
تیم‌ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی برابر تیم‌ملی مونته‌نگرو به پیروزی رسید. تیم‌ملی فوتبال ایران که خود را برای دیدار با ازبکستان در مرحله مقدماتی جام‌جهانی آماده می‌کند از ساعت ۲۳ روز یکشنبه در مونته‌نگرو به مصاف تیم‌ملی این کشور رفت که در پایان به برتری ٢ بر یک رسید. سردار آزمون در دقایق ١١ و ٦١ برای تیم‌ملی ایران گل زد. استفان یووتیچ هم در دقیقه ٣٢ برای مونته‌نگرو گل زد. در این دیدار که نخستین و آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش برای دیدار با ازبکستان بود ملی‌پوشان کشورمان با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به میدان رفتند تا سرمربی تیم‌ملی ارزیابی مناسبی از وضعیت بازیکنان داشته باشد. مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع تیم‌ملی ایران در دقیقه ٧٩ این دیدار از زمین اخراج شد.

جدایی منتظری از الاهلی قطعی شد
باشگاه الاهلی قطر قرارداد 2 بازیکن ایرانی خود را تمدید نخواهد کرد و آنها می‌توانند در تابستان به فوتبال ایران بازگردند.‌ به نقل از الرای، پیش‌بینی می‌شد پژمان منتظری قرارداد خود را با الاهلی تمدید و حداقل یک فصل دیگر در این تیم قطری بازی کند اما  به نظر می‌رسد که او در آستانه بازگشت به فوتبال ایران است. روزنامه الرای قطر تاکید کرد الاهلی به دنبال تغییرات اساسی در تابستان است و قرارداد هیچ‌کدام از 4 بازیکن خارجی این تیم تمدید نخواهد شد و جدایی آنها در تابستان قطعی شده است. به ‌این‌ ترتیب هم مجتبی جباری و هم پژمان منتظری فصل بعد در الاهلی نخواهند بود و باید دید آیا علیرضا منصوریان با بازگشت این دو بازیکن به استقلال موافقت خواهد کرد یا نه.

پولادی به بانکوک تایلند پیوست
ستاره سابق تیم فوتبال پرسپولیس با تیم بانکوک‌یونایتد تایلند قرارداد رسمی امضا کرد و به رسانه‌ها معرفی شد. مهرداد پولادی که به خاطر خدمت سربازی قید حضور در تیم‌ملی ایران را زد از الشحانیه قطر جدا شد. ستاره سابق تیم فوتبال پرسپولیس با تیم بانکوک‌یونایتد تایلند به توافق نهایی رسید و رسما قرارداد امضا کرد. او به رسانه‌های تایلندی معرفی شد تا کار خود را به صورت رسمی در این تیم شروع کند.

واکنش بیل به جدایی از رئال‌مادرید
ستاره ولزی رئال‌مادرید تاکید کرد با وجود پیشنهادهایی که دارد این تیم اسپانیایی را ترک نخواهد کرد. ‌به نقل از آ.اس، گرت بیل در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی در ترکیب رئال‌مادرید داشته باشد و بازی‌های زیادی را به‌خاطر آسیب‌دیدگی از دست داد، هر چند در نهایت رئال توانست قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. خبرهای زیادی درباره جدایی بیل از رئال مادرید در تابستان به گوش می‌رسد و از منچستریونایتد به عنوان مقصد بعدی این بازیکن ولزی سخن به میان می‌آید. بیل اینگونه به خبر جدایی خود از رئال  واکنش نشان داد: بسیار خوشحال هستم که برای تیم بزرگی همچون رئال‌مادرید بازی می‌کنم. قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم و الان زمان خوشحالی کردن است. من با رئال قرارداد طولانی‌مدت امضا کرده‌ام و خانواده‌ام در اینجا خوشحال و راحت هستند. چرا باید راهی تیم دیگری شوم؟ من در رئال‌مادرید باقی خواهم ماند.

انتقاد تند فردیناند از راموس
کاپیتان سابق منچستریونایتد به انتقاد تند از سرخیو راموس بعد از قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.‌ به نقل از اسکای اسپورت، در فینال لیگ قهرمانان اروپا سرخیو راموس، کاپیتان رئال‌مادرید باعث شد کوادرادو با کارت قرمز از بازی اخراج شود اما صحنه‌های آهسته نشان داد بازیکن یوونتوس خطایی روی راموس مرتکب نشد یا اگر هم مرتکب شد عمدی نبود و شایسته اخراج از میدان نبود. ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد به انتقاد تند از راموس پرداخت و گفت‌: اصلا حرکت راموس را دوست نداشتم و بر این باور هستم که این بازیکن نیازی نداشت اینگونه تمارض کند و باعث اخراج کوادرادو شود. او در پایان خاطرنشان کرد: راموس طوری وانمود کرد که کوادرادو ضربه شدیدی به او وارد کرده است اما اصلا اینگونه نبود. اگر من چنین حرکتی را انجام می‌دادم خجالت می‌کشیدم که بعد از آن به پسرم نگاه کنم. او باید خجالت بکشد که بعدها به پسرش توضیح دهد.


Page Generated in 0/0078 sec