printlogo


کد خبر: 176493تاریخ: 1396/3/17 00:00
اخبار

فهرست منصوریان به افتخاری ارائه شد؟
سرمربی آبی‌پوشان در نشستی که با مدیرعامل استقلال داشت جزئیات نقل‌وانتقالات این تیم را ارائه کرد. علیرضا منصوریان و سیدرضا افتخاری بعدازظهر دیروز در ساختمان باشگاه استقلال با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار صحبت‌هایی بین طرفین رد و بدل شد که عمده آن درباره نقل‌وانتقالات بود. در این نشست علیرضا منصوریان درباره بازیکنان مورد نظرش برای جذب در فصل آینده، برنامه‌های آغاز تمرینات تیم، اردوی تدارکاتی پیش از آغاز فصل و مسائلی از این دست با مدیر باشگاه استقلال صحبت کرد. براساس برنامه‌های اعلام شده از سوی علیرضا منصوریان ۲۷ خرداد تاریخ آغاز دور جدید تمرینات آبی‌پوشان است.

سعودی‌ها در کویت و قطر با پرسپولیس بازی نمی‌کنند
فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد نماینده‌های این کشور در لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده ایران در قطر و کویت به میدان نخواهند رفت.‌ به نقل از اسپورت ۲۴، قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس باید در این مرحله به مصاف الاهلی عربستان برود. در صورت صعود تیم فوتبال پرسپولیس به دور بعد و از طرف دیگر الهلال در صورت پیروزی برابر العین باز هم باید شاهد یک رویارویی دیگر بین نماینده‌های ایران و عربستان باشیم. به احتمال خیلی زیاد پرسپولیس کشور قطر را به عنوان میزبان بازی خود برابر الاهلی عربستان انتخاب می‌کند اما فدراسیون فوتبال عربستان از هم‌اکنون تاکید کرده نه الاهلی و نه الهلال در قطر به میدان نخواهند رفت. یک مسؤول فدراسیون فوتبال عربستان که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگویی که با اسپورت ۲۴ داشت تاکید کرد نه الاهلی و نه الهلال در قطر به میدان نخواهند رفت و باید پرسپولیس به دنبال معرفی کشور دیگری به غیر از قطر و کویت باشد.

لواندوفسکی بهترین بازیکن فصل بوندسلیگا شد
در نظرسنجی روزنامه کیکر این مهاجم بایرن‌مونیخ بود که عنوان بهترین بازیکن فصل را به دست آورد. سرمربی هوفنهایم هم بهترین سرمربی فصل شناخته شد. به نقل از کیکر، با وجود آنکه پیر اوبامیانگ توانست به عنوان آقای گل رقابت‌های بوندسلیگا در فصل قبل انتخاب شود اما این روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن‌مونیخ بود که در نظرسنجی کیکر به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد. در این نظرسنجی ۲۴۸ بازیکن شرکت کردند که لواندوفسکی با کسب ۲۵ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن فصل رقابت‌های بوندسلیگا انتخاب شد. نابی کیتا، هافبک لایپزیگ با 7/15درصد آرا در رده دوم قرار گرفت و بعد از او نوبت به اوبامیانگ رسید که با ۱۰ درصد آرا سومین بازیکن برتر فصل بوندسلیگا در این نظرسنجی کیکر شد. در این نظرسنجی مانوئل نویر بار دیگر توانست به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل انتخاب شود. بازیکنان شاغل در رقابت‌های بوندسلیگا همچنین یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان هوفنهایم را عنوان بهترین مربی فصل انتخاب کردند. عثمان دمبله، بازیکن جوان دورتموند هم به عنوان بهترین بازیکن جوان انتخاب شد.

تیم ملی پاورلیفتینگ ایران نایب‌قهرمان مسابقات روسیه شد
ملی‌پوشان پاورلیفتینگ ایران با کسب 24 مدال طلا و 4 مدال نقره بر سکوی دوم مسابقات بین‌المللی روسیه ایستادند.
مسابقات بین‌المللی پاورلیفتینگ از ۱۱ تا ۱۴ خردادماه به میزبانی روسیه برگزار شد. تیم ملی ایران نیز که تنها در بخش مردان شرکت کرده بود موفق شد با کسب 24 مدال طلا و 4 مدال نقره در مجموع به عنوان نایب‌قهرمانی برسد. تیم‌ملی ایران در 4 رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان عازم این رقابت‌ها شده بود. شهرام ساکی علاوه بر کسب عنوان نخست، به عنوان قهرمان قهرمانان در رده بزرگسالان انتخاب شد. ساکی همچنین رکورد اسکات و مجموع جهان را جابه‌جا کرد. محمد خالص‌حقیقی در وزن ۱۰۰ کیلوگرم رده جوانان صاحب مدال طلا شد. امیر نورحسینی در ۶۷ کیلوگرم نوجوانان علاوه بر کسب مدال طلا به عنوان قهرمان قهرمانان نیز معرفی شد.
علی‌اشرف نرگسی، افشین نجفی و شهریار احمدپور نیز دیگر طلایی‌های ایران بودند که در این مسابقات خوش درخشیدند. گفتنی است تیم‌ملی ایران تنها در بخش مردان نماینده داشت اما روسیه با احتساب مدال‌های گروه بانوان توانست از ایران پیشی گیرد و به عنوان نخست تیمی دست یابد.


Page Generated in 0/0070 sec