printlogo


کد خبر: 176501تاریخ: 1396/3/17 00:00
کوتاه و گویا

  پروفسور ایرج گلدوزیان، دبیر علمی کنگره بین‌المللی حقوق ایران و از حقوقدانان بنام کشور بیان کرد: برای نخستین‌بار با حمایت دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور، رویدادی باشکوه و جامع با حضور حقوقدانان برجسته کشور و میهمانان بین‌المللی از مراجع حقوقی بین‌المللی و با دعوت از مقامات ملی از جمله ریاست محترم جمهور، در تهران برگزار می‌شود. همچنین ابلاغ حقوق شهروندی توسط دولت محترم و بررسی آن و تاکید بر نظارت حقوقی، ضرورت برگزاری این رویداد برای کشور را در سال جاری دوچندان کرده است.
  نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 11 با تأکید بر اینکه 10 درصد از بافت فرسوده شهر تهران در بخش مرکزی پایتخت قرار دارد از مالکان املاک واقع در بافت فرسوده خواست با استفاده از بسته‌های تشویقی شهرداری تهران، ملک خود را نوسازی کنند.
  محمدرضا قوام‌نصیری، رئیس انجمن رادیوتراپی  آنکولوژی ایران گفت: مرگ‌ومیر ناشی از سرطان با انجام غربالگری و تشخیص بموقع (تشخیص زودهنگام) تا حدود 50 درصد کاهش می‌یابد.
  پنجمین نشست کمپین صداقت رسانه‌ای چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
  تفاهمنامه همکاری در حوزه سلامت اجتماعی میان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضای مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک و سیدمحمدهادی ایازی، معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت رسید.
  همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه‌های متنوعی در «پردیس تئاتر تهران» برگزار خواهند شد. این ‌برنامه‌ها در قالب ویژه‌برنامه «بر آستان جانان» در 2 بخش میدانی و نمایش‌های صحنه‌ای میزبان علاقه‌مندان است.
  در راستای بهینه‌سازی اوقات فراغت شهروندان و ترویج فرهنگ نشاط مذهبی در ماه مبارک رمضان، جشن بزرگ رمضان همراه با برنامه های متنوع مذهبی، اجتماعی و غرفه‌های فرهنگی در بوستان نیاوران برپا شد.
  ابوذر ریاضی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از ساخت سه‌چرخه با طراحی جدید برای آموزش توان‌یابان این منطقه خبر داد.
  عباس بابازاده، شهردار منطقه 10 از اتمام عملیات ساخت مرکز ساماندهی کودکان کار در بوستان خانواده و بهره‌برداری از آن در آینده نزدیک خبر داد.
  جشنواره باغ رمضان با برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی از سوی شهرداری منطقه 3 در بوستان آب و آتش برگزار می‌شود.
  افشین خدامی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 از نصب برج‌های نوری در بوستان‌های منطقه خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی و رفاه شهروندان، روشنایی بوستان‌های قلب تهران با نصب 10 برج نوری و440 پایه چراغ افزایش یافت.
  آرزو فرزدقی، مسؤول اداره محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای پروژه و نصب نیروگاه خورشیدی متصل به شبکهOn-Grid  در ساختمان مرکزی منطقه خبر داد.
 


Page Generated in 0/0056 sec