printlogo


کد خبر: 176523تاریخ: 1396/3/17 00:00
سرخط خبر

 سازمان شیلات اعلام کرد: سرانه مصرف ماهی هر ایرانی 6/10 کیلوگرم در سال است.
 محمد لاهوتی، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ایران تنها مرز قابل عبور برای قطر است، گفت: این کشور سالانه ۴ تا ۵ میلیارد دلار  واردات کالا از دیگر کشورها بویژه در بخش مواد غذایی دارد که می‌توانیم آن را از ایران تامین کنیم.
 میثم رضایی، رئیس انجمن صنفی واردکنندگان خودرو گفت: اگر خودروی غیراستانداردی توسط هر شرکتی خواه رسمی یا غیررسمی به کشور وارد و پلاک شده است، این نشان از ضعف عدیده سازمان حمایت و متولیان وزارت صنعت است، چرا که سازمان ناظر بر این امر سازمان حمایت است.
 سازمان ملی بهره‌وری اعلام کرد: براساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، همه جوایز مرتبط با موضوع بهره‌وری یا تعالی از این پس باید از سوی این سازمان اعتباردهی شود.
 سیدبهاء‌الدین حسینی‌هاشمی، کارشناس بانکی با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده در نقل و انتقالات ارزی ایران با بانک‌های ترکیه‌ای و اماراتی، گفت: با شرایطی که پیش آمده مجددا عملیات نقل‌وانتقالات ارزی به صرافی‌ها منتقل خواهد شد.
 با نظارت اتاق اصناف ایران تشکیل اتحادیه کشوری صنف کسب‌وکارهای مجازی کلید خورد و نام‌نویسی از داوطلبان برای عضویت در هیأت مدیره و بازرسان اتحادیه کشوری صنف کسب‌وکارهای مجازی، از دیروز به مدت 20 روز آغاز شد.
 مسعود پل‌مه، رئیس هیات‌مدیره انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، تأمین نیازهای روزانه بازار قطر را یکی از فرصت‌های طلایی ایران در حوزه صادرات و شرط آن را توجیه‌پذیر شدن هزینه عملیات حمل‌ونقل دریایی دانست.
 براساس آخرین آمار، میانگین مصرف بنزین از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون ۷۸ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، ۷ درصد رشد داشته است.
 سیدحسن حسینی‌شاهرودی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۹۲ ایراد کلی در حوزه تولید داخلی کشور از سوی دولت احصا شده است، گفت: اگر قانون رفع موانع تولید که از سوی خود دولت به مجلس ارائه شده اجرا شود، ۵۰ درصد مشکلات اشتغال و تولید در کشور رفع خواهد شد.
 روز گذشته و پس از برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون‌ها، عزیز اکبریان به عنوان رئیس کمیسیون صنایع و معادن، فریدون حسن‌وند به عنوان رئیس کمیسیون انرژی، غلامرضا تاجگردون به عنوان رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و محمدرضا رضایی‌کوچی به عنوان رئیس کمیسیون عمران انتخاب شدند.
 


Page Generated in 0/0066 sec