معرفی خدمات و محصولات جدید اقتضای بازار رقابتی بانکی است
رئیس هیاتمدیره بانک اقتصادنوین گفت: معرفی خدمات و محصولات جدید اقتضای بازار رقابتی بانکی است. وی افزود: شرایط رقابتی حاکم بر نظام بانکی ایجاب میکند بانک اقتصادنوین در کنار ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به مشتریان، با معرفی خدمات و محصولات جدید و خلاقانه زمینه رضایتمندی بیشتر مشتریان را فراهم کند. سیامک دولتی در جمع اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران ستادی این بانک طی سخنانی تاکید کرد: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور پایهگذار تغییرات بنیادی و کیفی در نظام بانکی کشور بوده و علاوه بر این طی سالهای فعالیت خود همواره کوشیده با درک فضای رقابتی و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، نسبت به معرفی محصولات و خدمات جدید اقدام کند. وی اظهار داشت: معرفی محصولات و خدمات جدید توسط بانک اقتصادنوین علاوه بر اینکه رضایتمندی مشتریان را به همراه خواهد داشت، الگوی توسعه نظام بانکی در این بخش خواهد بود.
رونمایی از طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان بانک ملت
طرح شرکای تجاری باشگاه مشتریان بانک ملت با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد این بانک رونمایی شد. هادی اخلاقیفیضآثار در مراسم رونمایی از این طرح با تأکید بر این نکته که بانک ملت درصدد ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و شرکای تجاری است، اضافه کرد: بانک ملت در این زمینه، استراتژی مدونی را تدوین کرده است تا بتواند با اتکا بر زیرساختهای قوی فناوری اطلاعات، از این فرصتها به بهترین شکل ممکن بهره ببرد. وی با بیان این نکته که اجرای این طرح، ظرفیت قابل توجه خدمترسانی به مشتریان و شرکای تجاری را در اختیار بانک ملت قرار میدهد، اظهار داشت: از طریق این طرح میتوانیم با ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، رضایت بیشتر آنها را به دست آوریم. مدیرعامل بانک ملت افزود: باید با استفاده از تمام امکانات و پتانسیلهای موجود، موقعیت خود را در بازار بانکی به صورت با ثبات و پیشرو، حفظ و از این امکانات برای توسعه ظرفیتهای خدمترسانی استفاده کنیم.