printlogo


کد خبر: 177172تاریخ: 1396/3/31 00:00
اخبار

مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد
آغاز نام‌نویسی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور از آغاز نام‌نویسی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خبر داد. حسین توکلی به میزان گفت: نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی شرکت در چهارمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور آغاز می‌شود. وی افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام تا روز دوشنبه ۵ تیرماه فرصت خواهند داشت و باید برای ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.  مشاورعالی سازمان سنجش کشور درباره زمان انتشار دفترچه راهنمای این آزمون اظهارکرد: دفترچه راهنمای این آزمون همزمان با آغاز نام‌نویسی روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.  توکلی در رابطه با هزینه ثبت‌نام در آزمون استخدامی بیان کرد: هزینه نام‌نویسی در این آزمون ۳۳۰ هزار ریال در نظر گرفته شده است.  وی با اشاره به زمان برگزاری این آزمون خاطرنشان کرد: این آزمون روز جمعه
۳ شهریورماه برگزار خواهد شد.

دادستان یاسوج خبر داد
کشف محموله بزرگ اشیای عتیقه قاچاق
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد از کشف یک محوله بزرگ اشیای عتیقه قاچاق در این استان خبر داد.  به گزارش مهر، مهرداد کرمی، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با اعلام این خبر گفت: این اشیای عتیقه که بیشتر شامل ظروف عتیقه و با قدمت بالاست مربوط به دوره‌های قبل از میلاد، دوره پیش از اسلام و دوران بعد از اسلام در ایران بوده و ارزش بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. وی افزود: میزان ارزش مادی این عتیقه‌جات هنوز برآورد دقیق نشده است و از سوی مراجع و کارشناسان ذی‌ربط در حال بررسی است.  کرمی تأکید کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحقیقات از وی درباره نحوه به دست آمدن این اموال و سرقتی بودن احتمالی آنها ادامه دارد.

تجلیل از پیشکسوتان  ورزش باستانی
مراسمی با عنوان «گود جوانمردان» به منظور تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه جوانمردان کن برگزار شد.  به گزارش شهرنوشت، این مراسم در زورخانه جوانمردان کن و با حضورجمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان این رشته، جوهری رئیس فدراسیون، هوشیار رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران و هنرمندان سینما و تلویزیون برگزار شد. هوشیار، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران زورخانه را اولین باشگاه ورزشی جهان خواند و گفت: روحیه پهلوانی که در این گود مقدس وجود دارد با تکیه بر منش حضرت علی(ع) است و این فضای ورزشی مفرح باید در کشور نهادینه شود. جوهری، رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای با تقدیر از شهرداری تهران برای احیای نیمی از زورخانه‌های شهر گفت: عزم ملی برای احیای این ورزش و سوق دادن جوانان به این گود مقدس لازم است و فرهنگ ایرانی نیاز به توسعه و ترویج این فضای صمیمی دارد. اسدی، شهردار منطقه 5 این ورزش را منحصر به فرد خواند و گفت: افتخار می‌کنیم این مجموعه به مردم منطقه خدمت می‌کند و توفیقی است که در تمام ایام سال زورخانه جوانمردان میزبان بزرگان ورزش ایران است و امیدوارم این ورزش در محلات بیست‌ونه‌گانه منطقه نهادینه شود. گفتنی است، در این مراسم تیم‌های ورزشی به ارائه حرکات نمایشی پرداختند و در آخر از پیشکسوتان این ورزش با اهدای تندیس‌هایی تقدیر شد.
 


Page Generated in 0/0087 sec