printlogo


کد خبر: 177182تاریخ: 1396/3/31 00:00
اخبار

پایان مسیریابی ورود و خروج خط 132 کیلوولت چغازنبیل-دانیال
مجری طرح‌های خطوط شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: عملیات مسیریابی ورود و خروج خط 132 کیلوولت چغازنبیل- دانیال در پست زیگورات به طول تقریبی 8 کیلومتر با موفقیت به پایان رسید. غلامرضا مشفق افزود: خط
132 کیلوولت چغازنبیل- دانیال در پست زیگورات به طول تقریبی 8 کیلومتر به دلیل کوتاه بودن مسیر با انتخاب 4 گزینه به صورت زمینی مسیریابی شد که با بررسی گزینه‌ها بهترین مسیر از نظر فنی و عوارض طبیعی زمین و رعایت حریم‌ها انتخاب و نقشه توپوگرافی محل با مقیاس‌های مختلف تهیه شد. وی ادامه داد: با تعیین مختصات جغرافیایی روی نقاط اصلی توسط دستگاه GPS و تهیه پلان پروفیل مسیرخط و تطبیق با نقشه‌های جغرافیایی منطقه، مسیر نهایی خط جهت درج در روزنامه‌های سراسری و محلی استان و همچنین اخذ استعلامات از ارگان‌های مربوطه آماده شد.


دیدار مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با امام جمعه تبریز
مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان تبریز دیدار کردند. در ابتدای این دیدار مهندس حافظ باباپور، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن آرزوی توفیق برای امام جمعه جدید، گزارشی از طرح‌های عمرانی 38 ساله بنیاد مسکن را ارائه داد و اظهار داشت: بنیاد مسکن اولین نهاد سازندگی بعد از انقلاب است که در طول 38 سال توانسته است کارنامه درخشانی در زمینه محرومیت‌زدایی از چهره مردم و محرومان به‌جا گذارد. امام جمعه تبریز نیز طی سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به تاسیس این نهاد به ابتکار امام راحل، اظهار داشت: امام راحل برای ایجاد یک حرکت جهادی در انقلاب اسلامی و براساس ضرورت‌ها اقدام به تاسیس نهادهایی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کرد تا مردم طعم شیرین خدمت در نظام اسلامی را بهتر و بیشتر بچشند.


Page Generated in 0/0058 sec