printlogo


کد خبر: 177689تاریخ: 1396/4/14 00:00
اخبار

الشباب طلب جباروف را پرداخت کرد
تهدید فیفا جواب داد و سرانجام باشگاه عربستانی مجبور شد طلب ستاره ازبکستانی سابق خود را پرداخت کند. به نقل از الریاض، سرور جباروف سابقه بازی در لیگ عربستان و پوشیدن پیراهن الشباب را در کارنامه دارد. فیفا الشباب را تهدید کرده بود چنانچه طلب 4 میلیون ریالی (سعودی) این بازیکن ازبکستانی را پرداخت نکند از آنها در فصل جدید امتیاز کم خواهد شد. این تهدید فیفا جواب داد و باشگاه الشباب طلب جباروف را پرداخت کرد. جباروف فصل قبل در لیگ ایران و برای سپاهان بازی کرد. او مورد توجه 2 باشگاه استقلال و سپاهان قرار گرفته اما به نظر می‌رسد علاقه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

3 بازیکن بارسلونا در بازی خداحافظی ستاره لبنان
3 بازیکن سرشناس بارسلونا برای حضور در بازی خداحافظی اسطوره فوتبال لبنان وارد این کشور شدند. به نقل از elsport، رضا عنتر را می‌توان اسطوره فوتبال لبنان و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این کشور دانست. این بازیکن ۳۶ ساله، ۵۵ بار پیراهن تیم‌ملی لبنان را بر تن کرد و سابقه باز کردن دروازه ایران را هم در کارنامه دارد. قرار است بازی خداحافظی باشکوهی برای این بازیکن باتجربه برگزار شود. سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه و یوردی آلبا، 3 بازیکن سرشناس بارسلونا برای حضور در دیدار خداحافظی رضا عنتر وارد لبنان شدند.

پسر ژرژ وه‌ آ  با پاری‌سن‌ژرمن  ۳ ساله بست
پسر ستاره سابق میلان و بهترین بازیکن جهان در سال ۱۹۹۵ با عقد قراردادی 3ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست. به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، ژرژ وه آ، یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه میلان به شمار می‌آید که از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۰ برای این تیم ایتالیایی به میدان رفت و توانست در ۱۱۴ بازی ۴۶ گل به ثمر برساند. تیموتی وه آ، پسر ۱۷ ساله ژرژ وه آ با قراردادی 3 ساله رسما به تیم بزرگسالان پاری‌سن‌ژرمن اضافه شد. او از سال ۲۰۱۴ تا الان در تیم دوم پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کرد تا اینکه بعد از درخشش خود توانست به تیم اول اضافه شود. با وجود اینکه ژرژ وه آ یک بازیکن لیبریایی است اما پسر او تصمیم گرفت بازی در تیم‌ملی فوتبال آمریکا را انتخاب کند.

رضاییان در تمرین تیم بلژیکی
بازیکن فصل قبل پرسپولیس در تمرینات تیم استونده بلژیک شرکت کرد تا در آستانه حضور در این تیم قرار گیرد. به نقل از سایت فوتبال بلژیک، رامین رضاییان که فصل گذشته در تیم پرسپولیس بازی کرد، در سال جام جهانی به دنبال حضور در یک تیم اروپایی است. او اکنون به عنوان بازیکن آزاد سرگرم مذاکره با چند تیم برای حضور در فصل آینده است. رامین رضاییان اخیرا در تمرینات تیم استونده بلژیک شرکت کرد و امیدوار است بتواند نظر مساعد سران این تیم برای حضور در فصل آینده را به دست بیاورد. گفته می‌شود استقلال تهران هم به دنبال جذب رضاییان است ولی هنوز صحبتی درباره این انتقال صورت نگرفته است.

سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال کره‌جنوبی انتخاب شد
مسؤولان فدراسیون کره، شین تائه یونگ را به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال این کشور انتخاب کردند. بعد از اینکه اولی اشتلیکه به دلیل کسب نتایج ضعیف از تیم‌ملی این کشور اخراج شد، سران فدراسیون کره‌جنوبی، شین تائه یونگ را با قراردادی یک‌ساله به عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال این کشور انتخاب کردند. این مربی پیش‌تر هدایت تیم زیر ۲۳ سال کره‌جنوبی را بر عهده داشت. او قبلا در  المپیک ۹۲ بارسلون عضو تیم کره‌جنوبی بود و در جام ملت‌های‌ ۱۹۹۶ نیز برای تیم فوتبال کره بازی کرد و یکی از افرادی بود که در جریان شکست ۶ بر ۲ برابر ایران حاضر بود. این مربی هدایت تیم  المپیک کره‌جنوبی را در بازی‌های المپیک ریو بر عهده داشت.

هافبک استقلال زیر تیغ جراحی رفت
هافبک جوان تیم فوتبال استقلال کتف خود را جراحی کرد. محسن کریمی، هافبک استقلال کتف خود را روز سه‌شنبه جراحی کرد. این بازیکن در تمرینات استقلال حضور داشت اما به علت مصدومیت مجبور شد کتف خود را به جراحان بسپارد. تیم استقلال هم‌اکنون در اردوی ارمنستان حضور دارد.


Page Generated in 0/0058 sec