printlogo


کد خبر: 177698تاریخ: 1396/4/14 00:00
سرخط خبر

 ‌غلامرضا قبله‌ای، مدیرکل دفتر روابط‌عمومی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: انتشار متن دریافت ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از کارتخوان‌ها در فضای مجازی صحت ندارد.
 معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور دام گفت: 2 کانتینر از محصولات لبنی ایران به 2 ایالت آمریکا صادر شده و اکنون سفارش جدید برای صادرات محصولات لبنی متنوع به آمریکا دریافت کرده‌ایم.
 عباس معروفان، معاون شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار داشت: میزان خرید تضمینی گندم تا به امروز به 5 میلیون و 160 هزار تن رسیده و امیدواریم خرید تضمینی امسال از 10 میلیون تن عبور کرده و به 11 میلیون تن برسد.
 براساس آمارهای بانک مرکزی در حالی که تعداد کل وام‌های ثبت‌نام شده از خرداد ۹۴ تاکنون در صندوق پس‌انداز یکم بیش از ۱۷۱ هزار مورد بوده است، تنها 8/4 درصد از ثبت‌نام‌کنندگان در این صندوق موفق به دریافت تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی شده‌اند.
 رزرو بانک استرالیا اعلام کرد، بدهی خانوارهای این کشور در 3 ماه نخست سال جاری میلادی به ۱۹۰ درصد از درآمد خالص آنها رسید که این موضوع بی‌سابقه است.
 آیین‌نامه اجرایی ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در قالب اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۶ از سوی معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد.
 مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با شرکت توتال فرانسه برای ساخت ۳ مجتمع پتروشیمی گفت: در صورت توافق نهایی، توتال 5/1 تا ۲ میلیارد دلار در صنایع پتروشیمی ایران سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
 «ضوابط ناظر بر حداقل استانداردهای شفافیت و انتشار عمومی اطلاعات توسط مؤسسات اعتباری» برای بانک‌های دولتی به همراه برنامه زمانبندی اجرا، ابلاغ شد. بر این اساس بانک‌های دولتی از سال ۹۷ موظف به انتشار عمومی اطلاعات هستند.
 از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ رتبه‌ جهانی ایران در دولت الکترونیک ۷۴ رتبه تنزل یافته است.
 حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در تهران
۸۰ درصد مشترکان در هر 2 ماه زیر ۵۰ هزار تومان پول برق می‌دهند و این در شرایطی است که با اوج گرما اگر هر مشترک ۱۰ درصد صرفه‌‌جویی نداشته باشد، احتمال خاموشی در پایتخت وجود دارد.
 خرداد امسال تولید انواع خودرو به طور میانگین 3/25 درصد افزایش یافت؛ در این مدت تولید انواع خودرو با رشد
3/25 درصدی از ۱۰۷ هزار و ۸۵ دستگاه در خردادماه سال گذشته به ۱۳۴ هزار و ۲۰۴ دستگاه افزایش یافت.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امروز حدود ۲۰۰هزار دانشجوی دکترا داریم که در آستانه ورود به بازار کار هستند، گفت: ما امروز برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی نیازمند حدود ۷۰۰ هزار میلیارد تومان هستیم.
 حسن رکنی، معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه نرخ شیرخام دامداران در ۳ سال گذشته هیچگونه افزایش قیمتی نداشته است، گفت: از دستگاه‌های نظارتی توقع می‌رود شرایط عادلانه‌ای میان تولیدکنندگان شیرخام و صنایع لبنی ایجاد کنند.
 


Page Generated in 0/0057 sec