printlogo


کد خبر: 177808تاریخ: 1396/4/17 00:00
اخبار

برخی مسؤولان فقط منتظرند کسی چیزی بگوید تا پاسخ دهند
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه با حضور سازمان بازرسی کل‌ کشور نباید تخلفی در هیچ وزارتخانه‌ای واقع شود، گفت: برخی مسؤولان فقط منتظرند کسی چیزی بگوید، تحمل ندارند و زود باید پاسخ او را بدهند و اقدام کنند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت با اشاره به هفتم تیرماه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و ضرورت سعه‌صدر مسؤولان اظهار داشت: شهید بهشتی نه تنها در زمان خودش مظلوم بود، بلکه بعد از شهادتش هم گوهر ناشناخته‌ای باقی مانده است. وی افزود: امروز من متأسفم برخی مسؤولان ما فقط منتظرند کسی چیزی بگوید، تحمل ندارند و زود باید پاسخ او را بدهند و اقدام کنند یا او را اخراج کنند یا او را حذف کنند، شهید بهشتی همه مخالفانش را تحمل می‌کرد و در برابر آن همه تهمت و جو سنگینی که علیه او به وجود آورده بودند، برای دفاع از خودش لب باز نمی‌کرد، جمله‌ای در دفاع از خودش بیان نکرد و این عظمت شهید بهشتی بود. امام جمعه موقت تهران با اشاره به دیدار مسؤولان قضایی کشور با رهبر انقلاب و بیانات معظم‌له در این دیدار گفت: توقع از آیت‌الله آملی‌لاریجانی این است که نسبت به اموری هم که حضرت آقا تذکر دادند، توجه ویژه داشته باشند، بویژه در مساله بورسیه‌ها که سال‌ها گذشت و تعدادی از این افراد مظلوم بودند و مکرر پیش ما هم آمدند، همه جا هم فریادشان را بلند کردند ولی تاکنون اقدام مؤثری در این باره انجام نشده.

تضعیف روحیه جهادی و انقلابی‌گری از ترفندهای امروز دشمن است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح اظهار داشت: تضعیف روحیه جهادی و انقلابی‌گری و بیگانه‌سازی جامعه با فرهنگ شهادت از ترفندها و راهبردهای امروز دشمن است. به گزارش سپاه‌نیوز، سرلشکر محمد باقری در پیامی به یادواره سرداران و ۵۶۲ شهید اطلاعات قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی با قدردانی از دست‌اندرکاران برپایی این یادواره - بویژه فرمانده دلاور و خردمند نیروی زمینی و فرمانده فرهیخته قرارگاه ثامن‌الائمه(ع)- و نیز خانواده‌های معظم و یادگاران ارجمند شهیدان، تاکید کرد: درک شرایط خطیر و حساس کنونی که جبهه دشمن، اهداف و راهبردهای پلید خود در تضعیف روحیه جهادی و انقلابی‌گری و بیگانه ساختن جامعه- بویژه نسل بالنده و آینده‌سازان جوان- با فرهنگ شهادت را با ترفندها و حیله‌گری‌های گوناگون دنبال می‌کند لازم است؛ از خداوند سبحان می‌خواهیم به ما توفیق دهد به فضل و یاری او، خورشید فروزان جهاد و شهادت و حقانیت درخشان و مظلومانه یاوران امام عزیز(ره) و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی مدظله‌العالی را در جغرافیای ایران اسلامی و بلکه جهان اسلام پرفروغ نگه داریم تا خدای ناکرده در محاق، غفلت و حجاب‌های تحریف قرار نگیرد.

آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت دانشجویان بورسیه
رئیس دیوان عدالت اداری آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت دانشجویان بورسیه را تشریح کرد. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام بهرامی در ارتباط با آخرین وضعیت رسیدگی به شکایت دانشجویان بورسیه و اینکه سرانجام رسیدگی به این پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری به کجا رسیده است، گفت: پرونده‌های بورسیه‌‌ها، یک سیر مراحلی داشته و برخی شکایات مربوط به وزارت علوم و وزارت بهداشت بوده که به آن ورود نمی‌کنم اما در رسیدگی به آنچه در صلاحیت دیوان عدالت اداری است، هیچ محدودیتی نداریم. وی افزود: این مساله را بارها اعلام کردیم که دیوان عدالت آماده رسیدگی است و هم‌اکنون نیز رسیدگی به شکایات در صلاحیت دیوان عدالت اداری در حال انجام است و هیچ گونه محدودیتی در این ارتباط وجود ندارد. وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد دیوان عدالت اداری در رسیدگی به این پرونده‌ها حکم به بازگشت مجدد دانشجویان به تحصیل بورسیه بدهد یا خیر؟ گفت: دیوان عدالت اگر تخلفی از قوانین و مقررات شده باشد رسیدگی می‌کند. رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به این سوال که آیا تا الان حکمی صادر شده است؟ افزود: اطلاع ندارم. شاید رأی صادر شده باشد، زیرا پرونده‌ها مورد به مورد در شعب دیوان رسیدگی می‌شود و در صلاحیت هیات عمومی نیست.


Page Generated in 0/0062 sec