printlogo


کد خبر: 177831تاریخ: 1396/4/17 00:00
اخبار

تقدیر از فداکار صنعت آب در گلستان
از فداکار صنعت آب گلستان به دلیل جدیت و پشتکار در انجام امور محوله طرح احیا و تعادل‌بخشی استان به‌رغم صدمات وارده توسط متخلفان تقدیر به عمل آمد. در جلسه ارزیابی عملکرد طرح تعادل‌بخشی شرکت آب منطقه‌ای گلستان در سال 95 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای از آقای موسی‌الرضا حسینی از پرسنل شرکت مهندسان مشاور تعادل‌بخشی به دلیل جدیت و پشتکار در انجام امور محوله طرح تعادل‌بخشی و حضور فعال در صحنه تخلف به‌رغم واقع شدن در معرض ضرب و جرح توسط متخلفان و ورود آسیب جسمی و مالی به وی تقدیر به عمل آورد.  


همایش ملی لیزینگ دانشگاه تهران آبان‌ماه برگزار می‌شود
همایش لیزینگ با رویکرد توسعه اقتصادی، تولید و اشتغال، آبان‌ماه امسال با همکاری انجمن ملی لیزینگ ایران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
 غلامرضا کرمی، دبیر علمی همایش با اعلام این خبر از «موانع و راهکارهای تامین منابع مالی در صنعت لیزینگ»، «نقش و عملکرد لیزینگ در نظام مالی، بازار بدهی و اعتبارات و اقتصاد ملی»، «صنعت لیزینگ و رفاه اجتماعی» و «نقش صنعت لیزینگ در تامین مالی بنگاه‌ها»، «لیزینگ و مسائل زیست‌محیطی» و «تاثیر صنعت لیزینگ بر اقتصاد کشور»  به عنوان مهم‌ترین محورهای همایش فوق نام برد. وی افزود: این همایش با ریاست محمدهادی موقعی دبیرکل انجمن ملی لیزینگ ایران و دکتر غلامرضا کرمی دبیر علمی و معاون دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مشارکت بیش از 30 نفر از اساتید حوزه لیزینگ، مالی و مدیریت کشور برگزار خواهد شد. غلامرضا کرمی اظهار کرد: دانشگاه تهران به عنوان قوی‌ترین مرجع علمی کشور سعی دارد با همکاری انجمن ملی لیزینگ ایران بتواند این حرکت علمی را با مشارکت مدیران و متخصصان این حوزه برگزار کند. وی از همه اساتید و صاحبنظران لیزینگ کشور دعوت کرد جهت ارسال مقالات و تجربیات موفق خود در این صنعت به وب‌سایت این کنفرانس به آدرس leasingconference.com مراجعه کنند.


Page Generated in 0/0040 sec