printlogo


کد خبر: 177843تاریخ: 1396/4/17 00:00
اخبار

واکنش مدیر پانیونیوس به جذب مهدی طارمی
مدیر باشگاه پانیوینوس درباره جذب مهدی طارمی و حضور احسان حاج‌صفی به صحبت پرداخت. به نقل از رادیو ورزش یونان، پانیونیوس در فصل نقل‌وانتقالات توانست احسان حاج‌صفی را به خدمت بگیرد و با مسعود شجاعی نیز تمدید کند. با این حال این تیم یونانی به دنبال سومین بازیکن ایرانی است و به همین خاطر مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس را مدنظر قرار داده است. در همین رابطه آنتونیس مانیکاس گفت: درباره طارمی اطلاع جدیدی نداریم. باید منتظر بمانیم ببینیم چه اتفاقاتی در ادامه رخ خواهد داد. تمام اطلاعی که در حال حاضر از او داریم مربوط به سایت‌های ایرانی است که آنها را دنبال می‌کنیم. او درباره حضور احسان حاج‌صفی در این تیم گفت:‌ این خیلی برای ما خوب بود که مسعود در تیم ماند و حاج‌صفی را نیز توانستیم به خدمت بگیریم. آنها هر دو بازیکنان باتجربه و خوبی هستند که حضوری مثبت برای تیم دارند. همچنین سایت گاتزتای یونان درباره حضور مهدی طارمی در یونان نوشت: مهدی با پرسپولیس به اوکراین رفته است ولی این دلیلی برای جواب مثبت این تیم به پرسپولیس نمی‌شود بلکه مجبور بوده است به‌خاطر قرارداد چنین کاری کند و هنوز پانیونیوس نباید از جذب او ناامید شود.

خرونینخن در آستانه جذب انصاری فرد
تیم هلندی خرونینخن هلند در آستانه به خدمت گرفتن کریم انصاری‌فرد قرار دارد.
به نقل از گاتزتای یونان، بعد از آنکه کریم انصاری‌فرد از سران تیم یونانی المپیاکوس درخواست کرد در سال جام‌جهانی حضوری تضمین شده در ترکیب این تیم داشته باشد، سرمربی‌ آلبانیایی این تیم با این درخواست مخالفت کرد و به همین خاطر کریم انصاری‌فرد قصد خروج از تیم یونانی را کرده است. المپیاکوس نیز در ادامه یک مهاجم نیجریه‌ای به خدمت گرفت و می‌خواهد بزودی نیز یک مهاجم دیگر را جذب کند. رسانه‌های یونانی اعلام کردند تیم‌هایی از فرانسه، هلند و ترکیه خواستار جذب مهاجم تیم‌ملی ایران هستند و در این بین خرونینخن هلند به صورت جدی در حال مذاکره با تیم المپیاکوس است تا بتواند این بازیکن ایرانی را به خدمت بگیرد. بعد از درخشش رضا قوچان‌نژاد در هیرنفین هلند و علیرضا جهانبخش در آلکمار، این‌بار تیم دیگری از هلند سراغ یک بازیکن ایرانی رفته است و در صورتی که انصاری‌فرد به این پیشنهاد پاسخ دهد، ۳ بازیکن تیم‌ملی ایران در لیگ هلند شاغل خواهند بود. قیمت کریم انصاری‌فرد از سوی باشگاه یونانی 5/1 میلیون یورو اعلام شده است و تیمی که خواستار جذب انصاری‌فرد است باید این مقدار پول را پرداخت کند.

برتری ٤ گله پرسپولیس برابر کولوس
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی کولوس اوکراین را شکست داد. تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در اردوی اوکراین برابر کولوس این کشور قرار گرفت و در نهایت توانست این تیم را با 4 گل شکست دهد. برای پرسپولیس در این دیدار شجاع خلیل‌زاده، گادوین منشا، فرشاد احمدزاده و علی علیپور گلزنی کردند.

سرنوشت غذاهای مراسم مسی چه شد؟
لیونل مسی و همسرش تصمیم گرفتند غذاهای باقیمانده مراسم عروسی‌شان را به نیازمندان بدهند. به نقل از اوله، هفته گذشته مراسم ازدواج لیونل مسی فوق‌ستاره فوتبال جهان برگزار شد و در پایان مراسم غذاها و نوشیدنی‌های زیادی باقی ماند که دور ریخته نشد. مسی و همسرش تصمیم گرفتند این غذاها را به نیازمندان بدهند. لیونل مسی که با مرکز خیریه شهر روزاریو ارتباط دارد، بعد از پایان مراسم تمام باقیمانده غذاها، نوشیدنی‌ها و اقلام مورد نیاز را به این مرکز اهدا کرد تا به نیازمندان اهدا شود. لیونل مسی در سال‌های گذشته نیز همواره همکاری خوبی با مراکز خیریه در سراسر جهان بویژه در زادگاه خود یعنی شهر روزاریوی آرژانتین داشته است. روز گذشته خبر تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تا سال ۲۰۲۱ منتشر شد این بازیکن اکنون ماه‌عسل خود را سپری می‌کند تا بزودی به اعضای تیم بارسلونا ملحق شود.
 


Page Generated in 0/0056 sec