printlogo


کد خبر: 177864تاریخ: 1396/4/18 00:00
اخبار

آیت‌الله امینی: نامه جعلی اخیر توطئه‌ای علیه بنده بود
در پی انتشار نامه ادعایی منتسب به آیت‌الله امینی در رسانه‌های ضد انقلاب و اصلاح‌طلب، عضو مجلس خبرگان به این موضوع واکنش نشان داد و با بیان اینکه انتشار نامه دروغ منتسب به او نشان از توطئه دشمن علیه رابطه خوب علما با رهبری است، گفت: هرچه می‌گذرد لیاقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری نظام‌ بیش از پیش ثابت می‌شود. آیت‌الله ابراهیم امینی با اشاره به انتشار نامه دروغ منتسب به او به مقام معظم رهبری گفت: من به هر طریق که توانستم و ممکن بود این نامه را تکذیب کردم؛ از مسؤولان هم خواستم عوامل انتشار این نامه دروغ را شناسایی کنند، چرا که این توطئه علیه بنده بود و از اساس صحت نداشت. وی با بیان اینکه دشمن نمی‌‌تواند رابطه خوب علما با مقام معظم رهبری را تحمل کند و به همین دلیل علیه این رابطه خوب دست به دروغ و توطئه می‌زند، تصریح کرد: به نظر من، رهبری حضرت آقا بسیار خوب بوده است. همان ارادتی که قبلا به آیت‌الله خامنه‌ای داشتم دوچندانش را الان دارم. آیت‌الله امینی با بیان اینکه «من مطیع مقام معظم رهبری بوده و هستم»، گفت: هر چه زمان می‌گذرد، لیاقت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای رهبری نظام ‌اسلامی بیش از پیش ثابت می‌شود، چرا که ایشان به درستی نظام اسلامی را از بحران‌ها و مشکلات عبور داده اند.


اعلام نگرانی «جامعه روحانیت مبارز» از تشویش‌آفرینی مسؤولان
قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز از اعلام نگرانی تشکل متبوع خود پیرامون حاشیه‌سازی‌ها و تشویش‌آفرینی اخیر خبر داد و تاکید کرد: دستگاه اجرایی نباید از هدف اصلی خود دور شود. حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی با بیان اینکه جلسات جامعه روحانیت طبق روال برگزار می‌شود، به فارس گفت: در جلسه اخیر موضوعات سیاسی و فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نسبت به حاشیه‌سازی‌ها و تنش‌های اخیر که توسط برخی مسؤولان در جامعه ایجاد شده، نقد و بررسی صورت گرفت. تقوی ادامه داد: این تنش‌ها عاملی برای شایعات و تشویش اذهان در جامعه شده است لذا آقایان جامعه روحانیت نسبت به این حاشیه‌سازی‌ها اظهار نگرانی کردند، چرا که ما معتقدیم دستگاه اجرایی با این روند از اهداف اصلی خود دور می‌شود. قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه باید به این نوع مباحث و کشمکش‌های سیاسی خاتمه داده شود، یادآور شد:‌ مطالبه مردم ایجاد اشتغال و مبارزه با رکود و بیکاری است و باید در این زمینه کار شود.

 
انبار سلاح جیش‌الظلم در سیستان‌وبلوچستان کشف شد
فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از کشف 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14/5 و 9 قبضه راکت‌انداز اس‌پی‌جی از گروهک تروریستی جیش‌الظلم خبر داد. سردار حسین رحیمی صبح دیروز [شنبه] در نشست خبری با اصحاب رسانه از کشف 35 قبضه کلاش، یک قبضه توپ 14/5 و 9 راکت‌انداز اس‌پی‌جی، از گروهک تروریستی جیش‌الظلم خبر داد. فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان گفت: با توجه به اینکه اشرار و گروه‌های معاند، سیستان‌وبلوچستان را محل خوبی برای انجام اقدامات خرابکارانه می‌دانند، با اشراف اطلاعاتی و برنامه‌ریزی اطلاعاتی نیروهای نظامی و انتظامی پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی و نفود در این گروهک، عملیات ویژه اطلاعاتی علیه این گروهک شکل گرفت و محموله ای از آنها در ارتفاعات سراوان شناسایی و کشف و ضبط شد. وی از انجام عملیات‌های فراوان در نقاط حاشیه‌نشین خبر داد و گفت: همه برخوردها سلبی نیست و برخورد‌های ایجابی نیز خواهیم داشت به گونه‌ای که مرکز تخصصی مشاوره و مددکاری در امر مواد مخدر در نقاط حاشیه‌نشین راه‌اندازی شده است. رحیمی امنیت سیستان‌وبلوچستان را ایده‌آل و مطلوب عنوان کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده و هم‌اکنون امنیت استان بسیار مطلوب است.
 


Page Generated in 0/0051 sec