printlogo


کد خبر: 178116تاریخ: 1396/4/22 00:00
اخبار

کاستا رسما به یوونتوس پیوست
ستاره برزیلی بایرن‌مونیخ با یوونتوس به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد. ‌به نقل از مدیاست، سرانجام پس از کش‌وقوس‌های زیاد داگلاس کاستا تصمیم گرفت بایرن‌مونیخ را ترک کند. این بازیکن برزیلی با یوونتوس به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد. سایت رسمی باشگاه یوونتوس خبر توافق کاستا با این تیم را اعلام کرد تا او فصل بعد را با پیراهن یووه در رقابت‌های سری A و لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. کاستا در فصل 16-2015 از شاختار دونتسک اوکراین با رقم 30 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوست. او در فصل نخست حضورش در بایرن با هدایت گوآردیولا بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و از بهترین‌ها بود اما با آمدن آنچلوتی نیمکت‌نشین شد و به ندرت در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. او پیش از این بارها تاکید کرده بود از وضعیت خود در بایرن راضی نیست و به دنبال جدایی است. با آمدن خامس رودریگس به بایرن‌مونیخ کاستا چاره‌ای جز جدایی نداشت و در نهایت او یوونتوس را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد، هر چند از چلسی و پاری‌سن‌‌ژرمن هم پیشنهاد داشت.

مدافع تراکتورسازی  ۸ ماه خانه‌نشین شد
هادی محمدی در جریان دیدار دوستانه تراکتورسازی با تیم‌ملی امید دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شد. هادی محمدی، مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی که در جریان دیدار دوستانه این تیم با تیم‌ملی امید از ناحیه زانو دچار مصدومیت و از زمین مسابقه خارج شد با تشخیص پزشکان دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شده و 8 ماه خانه‌نشین خواهد بود. این دومین مصدوم تراکتورسازان در اردوی پیش‌فصل آنها در تهران است. پیش از محمدی، محمدامین بهرامی، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی در دیدار دوستانه تراکتورسازی و نفت مسجدسلیمان از ناحیه سر دچار مصدومیت شد و از هوش رفت. بهرامی نیز تا اطلاع ثانوی اجازه بازی کردن ندارد.

مرگ ورزشکار پارالمپیکی امارات در لندن
ورزشکار پارالمپیکی امارات در تمرین برای مسابقات جهانی معلولان در لندن دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.
به‌ گزارش ‌ایسنا و به نقل از سایت  Inside The Games، عبدالله حیایی، ورزشکار پرتاب نیزه امارات در تمریناتش برای مسابقات جهانی معلولان لندن، جان خود را از دست داد. او در زمان تمرین با یک میله آهنی برخورد کرد. در این برخورد بسیار آسیب دید و در همان محل حادثه جان باخت. پلیس برای تحقیقات بیشتر به محل حادثه رفت. حیایی، ۳۶ ساله در مرکز نیوهم در لندن تمرین می‌کرد. مسابقات قهرمانی جهان معلولان ۲۰۱۷ روز جمعه آغاز می‌شود. حیایی قصد داشت در مسابقات پرتاب دیسک و پرتاب نیزه مسابقه دهد. سخنگوی پلیس لندن در این باره اعلام کرد در حال‌ حاضر علت مرگ این ورزشکار، برخورد او با میله‌ای آهنی گزارش شده است. رئیس کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک در بیانیه‌ای این حادثه را تسلیت گفت‌. حیایی کار خود را در پارالمپیک از ریو ۲۰۱۶ آغاز کرد و در این مسابقات در پرتاب وزنه ششم شد. «لندن ۲۰۱۷» دومین مسابقات جهانی بود که حیایی قصد داشت در آن مسابقه دهد.

اتحادیه جهانی کشتی با پیشنهاد ایران موافقت کرد
کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی با پیشنهاد ایران مبنی بر «رنکینگ سیستم» برای کشورها موافقت کرد. به گزارش مهر، در جلسه اخیر کمیسیون فنی اتحادیه جهانی کشتی در آلمان، پیشنهاد ایران مبنی بر اینکه رنکینگ سیستم برای کشورها لحاظ شود، مورد تایید قرار گرفت. استدلال و پیشنهاد ایران در این نشست این بود که در صورت اعطای امتیاز به کشتی‌گیر به جای امتیاز دادن به کشور، تمام کشورها روی یک کشتی‌گیر متمرکز شده و سرمایه‌گذاری می‌کنند و بدین ترتیب سرمایه‌ها از بین می‌رود. بدین ترتیب در ادامه این نشست مقرر شد رنکینگ سیستم برای کشورها لحاظ شود و مثلا اگر کشتی‌گیر در وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی می‌گیرد، نفر جایگزین وی نیز امتیازاتش جزو رنکینگ برای کشور به حساب‌ آید. همچنین در نظر گرفتن جوایز مالی برای کشتی‌گیران شرکت‌کننده در تورنمنت‌های بین‌المللی رنکینگ سیستم با توجه به پیشنهاد ایران مورد تایید قرار گرفت.
البته تصویب نهایی این اصلاحات به جلسه هیات رئیسه اتحادیه جهانی در پاریس موکول شده است.


Page Generated in 0/0069 sec