printlogo


کد خبر: 178119تاریخ: 1396/4/22 00:00
وسوسه کازان برای فروش سردار
راه باز می‌شود؟

سردار آزمون در روزهای اخیر چند بار اعلام کرده است قصد دارد فصل بعد را هم در روسیه بماند و در روبین‌کازان و زیر نظر قربان بردی‌اف بازی کند. تمایل او به ماندن باعث شد کسی پیشنهادهای لاتزیو یا بشیکتاش ترکیه را برای آزمون جدی نگیرد. حتی بعد از این پیشنهادها هم پدر سردار گفت آنها عجله‌ای برای ترک روسیه ندارند و سردار یک سال دیگر هم صبر خواهد کرد. گفته‌های هر دو، هم سردار و هم پدرش نشان داد که احتمال جدایی سردار از لیگ روسیه ناچیز است. با وجود تمایل سردار به ماندن، به نظر می‌رسد روبین‌کازان برای فروش او و درآمدزایی وسوسه شده. اکانت رسمی روبین‌کازان به زبان انگلیسی توئیت کرده: «آزمون را بردیف می‌خواهد و او می‌تواند مجانی به تیم ملحق شود اما باشگاه شاید وسوسه شود که او را به لاتزیو یا بایرلورکوزن بفروشد».
توئیتی که نشان می‌دهد مدیران روبین‌کازان که بدون پرداخت مبلغ رضایتنامه آزمون می‌توانند با او قرارداد ببندند بدشان نمی‌آید بدون سرمایه‌گذاری و دردسر حداقل 10میلیون یورو درآمد کسب کنند. این توئیت همچنین نشان می‌دهد علاوه بر لاتزیو یا بشیکتاش ترکیه، بایرلورکوزن هم خواهان به خدمت گرفتن آزمون است.
از طرفی در لاتزیو هم ممکن است روندی طی شود که آنها برای به خدمت گرفتن آزمون پافشاری بیشتری داشته باشند. فوتبال ‌ایتالیا نوشته آزمون نه به عنوان جانشین جورجوویچ، مهاجم جدا شده لاتزیو بلکه به عنوان جانشین کیتا بالده دیائو در نظر گرفته شده و تنها در صورتی به لاتزیو می‌آید که کیتا از لاتزیو برود. لاتزیو منتظر پیشنهاد رسمی چلسی برای کیتا بالده است. کیتا همچنین زیر نظر یوونتوس و میلان هم هست. پیشنهاد چلسی برای کیتا حداقل 20 میلیون یورو خواهد بود و علاوه بر خالی شدن جا برای آزمون، مبلغ انتقال او به خرید آزمون کمک خواهد کرد.
احتمالات بالا اما در مقابل خواست آزمون در درجه دوم اهمیت قرار دارند. روبین‌کازان زمانی خواهد توانست از انتقال آزمون درآمدزایی کند که مهاجم تیم‌ملی راضی به جدایی شود و لاتزیو هم زمانی می‌تواند امیدوار باشد آزمون را جذب کند که او ایتالیا را در سال جام‌جهانی به روسیه ترجیح دهد.
آزمون حرف نهایی را زد
 مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران به جدایی خود از روبین‌کازان پایان داد. با بازگشت قربان بردی‌اف به روبین‌کازان سردار آزمون ستاره فصل قبل روستوف هم تصمیم گرفت به تیم سابق خود بازگردد. بازگشت آزمون به روبین‌کازان درحالی است که رسانه‌های ایتالیایی از علاقه باشگاه لاتزیو به جذب این بازیکن ایرانی سخن به میان می‌آورند، حتی مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران از لیگ ترکیه هم پیشنهاد دارد. آزمون حرف نهایی را زد و تاکید کرد تمایلی برای ترک فوتبال روسیه ندارد. او گفت: نه ترکیه و نه ایتالیا، فعلا فقط در روسیه بازی می‌کنم.
 


Page Generated in 0/0685 sec