printlogo


کد خبر: 178136تاریخ: 1396/4/22 00:00
سرخط خبر

 خلیل قاسمی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: در راستای ممنوعیت توزیع و فروش گسترده روغن‌های زیتون پیومس، نگهداری و توزیع این کالا قاچاق محسوب می‌شود.
 معاون امور بین‌الملل وزیر نفت گفت: دولت ایران در حال مذاکره درباره پروژه‌های نفتی به ‌ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار با ۲۷ شرکت خارجی است و برخی از این قراردادها احتمالا خیلی زود بسته خواهد شد.
 دادستانی کل کشور در سال ۹۵ به‌دلیل مسائل مختلف بیش از ۳۶ هزار نفر را ممنوع‌الخروج و معامله و شماره‌حساب افزون بر ۴۵ هزار نفر را مسدود کرد. همچنین در این سال 27 هزار و 820 نفر ممنوع‌الخروج و 9 هزار و 173 نفر ممنوع‌المعامله شدند.
 حسن رکنی،‌ معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سالانه ۸ تا ۹ میلیون تن مصرف خوراک طیور در کشور است، گفت: اگر یک‌دهم در ضریب تبدیل بهبود ایجاد شود، سالانه ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تن صرفه‌جویی در خوراک انجام می‌گیرد.
 سیدحمید کلانتری، معاون وزیر تعاون از تشکیل یکی از بزرگ‌ترین تعاونی‌های تامین نیاز کشور خبر داد و گفت: با تشکیل تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان پوشاک، زمینه مناسبی جهت اشتغالزایی در حوزه پوشاک فراهم شد.
 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعلام کرد بررسی مصوبه هیات وزیران درباره خروج شرکت‌های سودده از سهام‌عدالت و جایگزینی شرکت‌های زیان‌ده در دستور کار هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین قرار گرفت. بر این اساس پیش‌بینی‌ها حکایت از لغو مصوبه هیات وزیران درباره خروج سهام ۷ شرکت پالایشی از سبد سهام‌عدالت دارد که بزودی توسط رئیس مجلس به رئیس‌جمهور ابلاغ خواهد شد.
 در حالی که مدیرکل نظارت بر دارو در وزارت بهداشت از نحوه برخورد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حوزه قیمت‌گذاری دارو و عدم اجازه این سازمان برای افزایش قیمت دارو انتقاد می‌کند، سازمان حمایت اعلام کرد که قیمت‌گذاری دارو ارتباط چندانی به ما ندارد و عمده مسائل آن در کمیسیون ماده ۲۰ وزارت بهداشت مورد بررسی قرار می‌گیرد و قیمت‌گذاری‌ نیز بر عهده این وزارتخانه است.
 خردادماه امسال تولید اتوبوس شهری O457 شرکت ایران‌خودرو دیزل، تولید اتوبوس مان R07 شرکت یاوران‌خودرو شرق و تولید اتوبوس شهری دیزلی شرکت آکیا دویچ به صفر رسید.
 در آخرین جلسه‌ هفته گذشته کارگروه تنظیم بازار برای تعیین تکلیف واردات برنج در فصل برداشت، قرار شد ممنوعیت واردات برداشته شده و به جای آن به ازای هر کیلوگرم برنج وارداتی مابه‌التفاوت عوارض گمرکی دریافت شود.
 بنا به ضرب‌الاجل تعیین شده از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک (اینماد)، ساماندهی فعالیت وب‌سایت‌‏های متمرکزکننده‏ پرداخت کسب‌وکارهای اینترنتی به مدت محدود تا روز شنبه ۲۴ تیرماه انجام می‌شود.
 


Page Generated in 0/0058 sec