printlogo


کد خبر: 178270تاریخ: 1396/4/25 00:00
اخبار

ایران یکی از 3 تیم برتر جهان به انتخاب مجله «ورلدساکر»
مجله ورلدساکر از تیم‌ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از 3 تیم برتر جهان در ماه گذشته نام برد. در شماره جدید مجله ورلدساکر طبق روال گذشته 3 تیم برتر و 3 تیم ضعیف ملی فوتبال جهان مورد بررسی قرار گرفتند که در قسمت تیم‌های برتر نام تیم‌ملی فوتبال ایران نیز در کنار تیم‌هایی همچون گینه و آلمان به چشم می‌خورد. گینه موفق شد برای نخستین‌بار طی ۲۳ سال ساحل عاج، قهرمان آفریقا را شکست دهد. تیم زیر ۲۱ ساله‌های آلمان نیز توانست قهرمان اروپا شود و چند روز بعد، تیم‌ملی فوتبال آلمان هم قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد تا فوتبال آلمان نیز در میان برترین‌ها باشد. و اما تیم‌ملی فوتبال ایران که به عنوان یکی از 3 تیم برتر جهان انتخاب شده است، توانست حضورش را در جام‌جهانی بعد از روسیه و برزیل قطعی کند. در قسمت تیم‌های ضعیف، تیم زیر ۲۱ ساله‌های انگلیس، تیم‌ملی روسیه، میزبان جام کنفدراسیون‌ها و تیم‌ملی جامائیکا دیده می‌شوند.

فرنگی‌کاران چینی در تهران اردو می‌زنند
در ادامه تمرینات مشترک کشتی‌گیران خارجی با ملی‌پوشان ایران، این بار فرنگی‌کاران چینی در خانه کشتی تهران اردو می‌زنند. مسؤولان فدراسیون کشتی چین از همتایان ایرانی خود خواستند کشتی‌گیران چینی در تمرینات مشترک در ایران حضور یابند. بر این اساس در صورت موافقت شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان، 2 کشتی‌گیر فرنگی‌کار و یک مربی چینی به ایران سفر خواهند کرد. گفته می‌شود این اردوی مشترک در صورت موافقت شورای برون‌مرزی از روز ۲۸ تیرماه و به مدت یک ماه با حضور اردونشینان تیم‌ملی کشتی فرنگی ایران در خانه کشتی تهران آغاز خواهد شد.

۳ گزینه منصوریان برای کنار گذاشتن از استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال با قطعی شدن حضور رابسون جانواریو در این تیم نام 3 بازیکن را از لیست آبی‌پوشان خارج خواهد کرد. این روزها بحث بازگشت رابسون جانواریو به استقلال مطرح است که اگر این اتفاق بیفتد، علیرضا منصوریان نام 3 بازیکن را از فهرست تیمش خارج خواهد کرد. در این بین محسن کریمی که به‌تازگی کتفش را جراحی کرده است، از فهرست استقلال خارج خواهد شد و هرایر مگویان هم دومین بازیکنی است که استقلال با او قطع همکاری خواهد کرد. یعقوب کریمی نیز سومین گزینه است که اگر رابسون بازگردد، استقلال به احتمال فراوان با او قطع همکاری خواهد کرد.

پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی چلسی برای ایگوآین رد شد
چلسی بعد از ناکامی در خرید لوکاکو به دنبال جذب مهاجم یوونتوس است که نخستین پیشنهاد این تیم به قیمت ۱۰۰ میلیون یورو رد شده است. توتواسپرت، مدعی شد باشگاه تورینی نخستین پیشنهاد از سوی تیم فوتبال چلسی برای جذب گونسالو ایگوآین، مهاجم آرژانتینی‎اش را رد کرده است. این در حالی است که چلسی بعد از پایان فصل تمرکزش را روی خرید یک مهاجم مناسب برای جایگزینی دیگو کاستا گذاشت و روملو لوکاکو، اصلی‎ترین هدف و نفر اول لیست خرید آنتونیو کونته، برخلاف تصورات راهی منچستریونایتد شد. رومن آبراموویچ، مالک ثروتمند و روس چلسی که در پیشنهاد اولش رقم ۱۰۰ میلیون یورو را پیشنهاد داده بود این‌بار به دنبال افزایش آن است و بعید نیست در صورت عملی شدن این انتقال رکورد گران‌قیمت‎ترین ترانسفر که در حال حاضر در اختیار پل پوگبا است هم شکسته شود.


Page Generated in 0/0056 sec