printlogo


کد خبر: 178377تاریخ: 1396/4/27 00:00
اخبار

انصاری‌فرد فصل بعد جایی در المپیاکوس ندارد
یک سایت یونانی اعلام کرد کریم انصاری‌فرد جایی در برنامه‌های بسنیک هسی، سرمربی آلبانیایی المپیاکوس ندارد. ‌به نقل از رادیو ورزش یونان، به نظر می‌رسد کریم انصاری‌فرد برای فصل آینده باید به دنبال تیم جدیدی باشد. بعد از زمزمه‌هایی مبنی بر خروج این بازیکن از تیم قهرمان لیگ یونان این‌بار سایت رادیو ورزش یونان نیز درباره وضعیت بازیکن ایرانی نوشت: بسنیک هسی، سرمربی المپیاکوس به دنبال بازیکن دیگری به جای انصاری‌فرد است و به سران باشگاه اعلام کرده است جانشینی برای این بازیکن ایرانی پیدا کنند.  به همین خاطر به نظر می‌رسد دیگر جایی برای مهاجم ایرانی در المپیاکوس وجود ندارد و او بعد از نیم‌فصل حضور در این تیم باید به فکر تیم دیگری باشد. چند تیم از لیگ هلند بشدت به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد هستند و به نظر می‌رسد او فصل جدید را در لیگ هلند سپری خواهد کرد.

قهرمانی کاراته ایران در رقابت‌های آسیایی
برای نخستین بار تیم‌های ملی کاراته ایران به مقام قهرمانی در 4 رده سنی پیکارهای قهرمانی آسیا دست یافتند. در مسابقات قهرمانی آسیا که با حضور ۶۶۰ ورزشکار از ۲۷ کشور به مدت 4 روز در آستانه قزاقستان برگزار شد، تیم‌های ملی کاراته ایران برای کسب این عنوان به ۲۰ طلا، ۱۲ نقره و ۱۰ برنز دست یافتند. ژاپن با ۱۶ طلا، ۸ نقره و ۱۴ برنز دوم شد و تیم قزاقستان میزبان بازی‌ها با ۸ طلا، ۶نقره و ۱۳ برنز در مکان سوم ایستاد. تیم‌های عربستان با ۵ طلا، ۲نقره و ۱۰ برنز و اندونزی با یک طلا، ۴ نقره و ۷ برنز چهارم و پنجم شدند. پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا از سال ۲۰۱۱ به بعد، در حالی برای چهارمین بار به‌صورت همزمان در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود که در 3 دوره قبلی، تیم‌ ژاپن موفق شده بود در رده‌بندی کلی مدال‌ها قهرمانی را از آن خود کند و تیم ایران در مکان دوم جدول رده‌بندی توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

مسؤول سامانه پیامکی پرسپولیس و استقلال به نهاد نظارتی احضار شد
یکی از نهادهای نظارتی مسؤول سامانه پیامکی و اسپانسر 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال را احضار کرد. به گزارش تسنیم، مسؤول سامانه پیامکی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی یک نهاد نظارتی برای پاره‌ای توضیحات درباره قرارداد همکاری با این دو باشگاه درباره برخی ابهامات احضار شد. اسپانسر 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در حالی فعالیت می‌کند که در قرارداد منعقده ابهامات زیادی وجود دارد و تاکنون گزارشی درباره عملکرد این سامانه پیامکی از سوی مسؤولان آن اعلام نشده و مشخص نیست میزان درآمد این سامانه چقدر بوده و به صورت دقیق چه میزان به پرسپولیس و استقلال کمک شده است.  

۶۰ هزار پرچم سرخ کره‌ای‌ها در انتظار ملی‌پوشان ایران
سران فوتبال کره برنامه ویژه‌ای برای بازی با ایران در انتخابی جام‌جهانی روسیه اندیشیده‌اند. ‌به نقل از پوهانگ دیلی، کره‌جنوبی برای اینکه بتواند نهمین صعود پیاپی به جام‌جهانی را تجربه کند، کار سختی پیش‌رو دارد. آنها ابتدا باید برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به میدان بروند و سپس به مصاف ازبکستان خواهند رفت. در حالی که ابتدا قرار بود بازی ایران و کره ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی برگزار شود، این بازی ۳۰ ‌دقیقه به تاخیر افتاد تا کارگران و افراد شاغل بتوانند بعد از پایان کار خودشان به ورزشگاه بروند. ورزشگاه جام‌جهانی سئول ۶۴ هزار نفر ظرفیت دارد  ولی تنها ۶۰ هزار بلیت برای این بازی به فروش خواهد رسید.  سران فدراسیون فوتبال کره قصد دارند به تمام هواداران حاضر در ورزشگاه پرچم سرخ بدهند و آنها را آماده حضور در ورزشگاه کنند.

مهدوی به تیم والیبال سایپا پیوست
پاسور سابق تیم‌ملی والیبال ایران با جدایی از بانک سرمایه به تیم سایپا بازگشت. مهدی مهدوی، پاسور سابق تیم‌ملی والیبال که سابقه چندین سال حضور در ترکیب تیم والیبال سایپا را نیز در کارنامه داشت، با عقد قرارداد رسمی به عضویت باشگاه سایپا درآمد تا در رقابت‌های فصل ۱۳۹۶ لیگ برتر کشور نارنجی‌پوشان را همراهی کند.  مهدی مهدوی فصل گذشته همراه با تیم سرمایه موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر والیبال و جام باشگاه‌های آسیا شده بود اما به دلیل مصاحبه کارخانه، سرمربی تیم بانک سرمایه که گفته بود قصد دارد از او به عنوان مربی در تیمش استفاده کند، تصمیم به جدایی گرفت. گفتنی است، پیش از این خودروسازان با میروسلاو ژیوکو، مربی بلغار قرارداد امضا کردند.


Page Generated in 0/0057 sec