printlogo


کد خبر: 178453تاریخ: 1396/4/28 00:00
سرخط خبر

 سیدمحمد کریمی، عضو هیات‌رئیسه اتاق تعاون ایران گفت: سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند در تفاهمنامه‌ای سه‌جانبه، میان اتاق بازرگانی، وزارت صنعت و اتاق تعاون رسمیت یافت.
 بر اساس اعلام گمرک در صورت عدم ثبت منشأ ارزی از سوی بازرگانان در سامانه ارزی امکان ترخیص کالا برای آنها وجود نخواهد داشت.
 بر اساس مصوبه هیات دولت، بازارچه‌های مرزی آبادان و چزابه حذف و ۹ بازارچه مرزی در ۵ استان ادغام خواهند شد.
 در حال حاضر از مجموع یک‌ میلیارد و ۹۳۰ میلیون مترمکعب ظرفیت مخازن ۵ سد اصلی تأمین آب شرب کلانشهر تهران، یک‌ میلیارد و  ۹۲میلیون مترمکعب آب پشت این سدها ذخیره شده است، به‌عبارت دیگر، هم‌اکنون ۵۷ درصد از ظرفیت مخازن سدهای تأمین آب شرب تهران پر است.
 براساس دستورالعمل ارائه اظهارنامه مالیاتی در مناطق آزاد، ارائه هرنوع اظهارنامه عملکردی از طریق سامانه الکترونیکی که توسط سازمان امور مالیاتی ایجاد خواهد شد، انجام می‌شود.
 سعید توتونچی، مدیرکل دفتر پژوهش و برنامه‌ریزی سازمان امور مالیاتی با تاکید بر اینکه خانه‌هایی که باید مالیات ساخت بدهند، هنوز ساخته نشده‌اند، گفت: از یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانه خالی، حتی یک خانه هم این مالیات را نمی‌دهد.
 محمدسعید ایزدی، مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: بانک مرکزی مصوبه دولت در اجرای وام بافت فرسوده را با غیرتکلیفی کردن آن برای بانک‌ها ناکارآمد کرد.
 مجید افلاکی، دبیر انجمن فرآورده‌های گوشتی گفت: احتمال دارد در نیمه دوم امسال قیمت این فرآورده‌ها بین ۱۰ تا
۱۲ درصد افزایش پیدا کند.
 یزدان سیف، معاون وزیر جهاد با بیان اینکه بیش از ٥٥ درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، گفت: تاکنون ٦ میلیون و ٥٧١ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
 زمان افتتاح واحدهای مسکن‌مهر پردیس فاز ۵ در هفته سوم و چهارم مردادماه، فاز ۸ هفته اول مرداد تا پایان شهریورماه، فاز ۹ در هفته دوم مردادماه و فاز ۱۱ در هفته اول تا چهارم مردادماه اعلام شد.
 رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: در برنامه ششم توسعه اجرای طرح تنفس جنگل‌ و توقف هرگونه بهره‌برداری از آن 3 ساله پیش‌بینی شده بود اما با توجه به تاکید وزیر کشاورزی این طرح تا پایان امسال به صورت کامل اجرایی می‌شود و از سال آینده هیچ‌گونه بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور به مدت 5 تا 10 سال صورت نمی‌گیرد.
 شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با حضور وزیر صنعت و جمعی از مسؤولان ارشد استان یزد در ابرکوه به بهره‌برداری رسید.
 کاوه زرگران، دبیر کانون انجمن‌های صنایع غذایی گفت: دریافت این گواهی برای محصولات وارداتی اجباری است.


Page Generated in 0/0052 sec