printlogo


کد خبر: 178500تاریخ: 1396/4/31 00:00
سرخط خبر

 مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تاکنون بالغ بر 6 میلیون و 805 هزار تن گندم به ارزش حدود 88 هزار و 850 میلیارد ریال خریداری شده که تاکنون مبلغ 47300 میلیارد ریال آن به کشاورزان پرداخت شده است.
 دیروز، بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورایعالی فضای مجازی کشور و ناصرعلی سعادت رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور افتتاح شد.
 مشمولان استان ایلام با ثبت ۸۴ درصد شماره شبای بانکی در سامانه سهام‌عدالت، رکورد بیشترین آمار تعداد شماره شبای بانکی وارد شده در این سامانه را برای دریافت سود سهام‌عدالت در اختیار دارند.
 شرکت عمران پردیس در اطلاعیه‌ای به متقاضیان مسکن مهر هشدار داد در صورت عدم انتخاب واحد، سامانه- هوشمند مسکن‌مهر- این کار را انجام می‌دهد.
 معاملات فرابورس ایران در هفته منتهی به ۳۰ تیرماه با دادوستد ۹۹۲ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۶ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال دنبال شد.
 گمرک ایران، فهرست 12 خدمت خود که به صورت الکترونیکی به تجار و فعالان اقتصادی قابل ارائه است را اعلام کرد.
 رئیس مرکز ملی فرش ایران از پیش‌بینی ۲۰ هزار شغل در صنعت فرش دستباف در ستاد اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: مصوبه مجلس برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی در انتظار تایید شورای نگهبان است و تایید آن مشکل بیمه قالیبافان و فعالان صنایع دستی را حل می‌کند.
 آمارهای انجمن جهانی فولاد نشان داد تولید فولاد ایران امسال 7/13درصد افزایش یافته و به 947/9 میلیون تن رسیده که در این مدت چهاردهمین و در ژوئن دوازدهمین تولیدکننده بزرگ فولاد جهان شناخته شده است.
 موسسه اعتباری کاسپین تاکنون
859 میلیارد و 900 میلیون تومان برای تعیین تکلیف 403 هزار و 725 نفر از سپرده‌گذاران تعاونی اعتبار فرشتگان (تعاونی ادغام شده در کاسپین) پرداخت کرد که 600 میلیارد تومان آن، خط اعتباری بانک مرکزی بوده است.
 روابط عمومی مؤسسه اعتباری کاسپین اعلام کرد: محمدجعفر افتخار از مدیرعاملی مؤسسه برکنار و علی نعیمی، جای او را گرفت.
 رئیس سازمان توسعه تجارت از صفر شدن تجارت ایران و عربستان خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچگونه صادراتی به مقصد این کشور نداریم و وارداتی هم از سوی عربستان صورت نمی‌گیرد.
 به دنبال برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه در اتاق بازرگانی ایران، اتحادیه صادرکنندگان آبزیان به «اتحادیه تولید و تجارت آبزیان» تغییر نام داد.
 سازمان جهانی خواروبار و کشاورزی(فائو) پیش‌بینی کرد تولید غلات ایران در سال زراعی جاری با افزایش 9/0 درصدی نسبت به سال قبل به 1/20 میلیون تن برسد.


Page Generated in 0/0063 sec