printlogo


کد خبر: 178505تاریخ: 1396/4/31 00:00
کوتاه و گویا

حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی، نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه مجتمع‌های موسسه فرهنگی- ورزشی و توان‌بخشی ایثار در هر استان مایه افتخار بنیاد است، از فعالیت‌ها و اقدامات این مجتمع‌ها ابراز رضایت کرد.
دومین رالی بازنشستگان تهرانی با شعار آسمان آبی و زمین پاک برگزار شد. مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از استقبال چشمگیر بازنشستگان و موظفین شهرداری تهران از دومین دوره مسابقه رالی بزرگ خانوادگی بازنشستگان شهرداری تهران خبر داد و گفت: در دومین دوره مسابقه بزرگ رالی بازنشستگان شهرداری تهران بیش از 600 نفر شرکت کرده‌اند.
یازدهمین کنگره بین‌المللی دانش اعتیاد در تهران برگزار می‌شود. محمدتقی جغتایی، رئیس یازدهمین کنگره بین‌المللی دانش اعتیاد با اعلام این خبر گفت: «گفتمان اجتماعی، ترجمان دانش و جهت‌گیری‌های آینده» به عنوان شعار اصلی کنگره در نظر گرفته شد تا از این طریق توجه پژوهشگران، سیاست‌گذاران، متولیان، دست‌اندرکاران و سایر اقشار تاثیرگذار جامعه، بیش از پیش به این مهم جلب شوند.
عبادالله فتح‌اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در چهارمین کنفرانس جامع مدیریت بحران و HSE با بیان اینکه منشور پلاسکو یک گفت‌وگوی آزاد بین مدیران اجرایی، دانشگاهیان، صاحبنظران و متخصصان امر است، خاطرنشان کرد: تبادل تجربیات حادثه تلخ پلاسکو می‌تواند منجر به پیشگیری و تقلیل وقوع حوادث مشابه شود.
عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 از اجرای طرح نگهداشت شهر با هدف ارتقای کیفیت زندگی در سطح محلات بیست‌ویک‌گانه  منطقه 2 خبر داد.
مهدی خسروانی، رئیس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 با اشاره به فعالیت 26 گروه دوام در منطقه گفت: انجام عملیات واکنش اضطراری مقابله با بحران به منظور اجرای عملیات موفق و کاهش خسارات و تلفات از دلایل تشکیل گروه‌های دوام بوده است.
نشست «نقش رسانه و سازمان‌های مردم‌نهاد در حفاظت محیط‌زیست»، یکشنبه یکم مرداد ساعت 16 در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی به نشانی ابتدای خیابان پاسداران، خیابان گل‌نبی، خیابان ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.
پردیس فرهنگی- هنری «داستان تابستان» و اوقات فراغت در 5 بخش فروشگاهی، کارگاهی، نمایشگاهی، تفریحی و برنامه‌های استیج محور در بوستان پیروزی برپا می‌شود.
شهرام گیل‌آبادی، کارگردان نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با بیان اینکه ما 2 سال کار مطالعاتی را پشتوانه این نمایش قرار دادیم، گفت: ما با کمک سازمان‌های مردم‌نهاد قصه زندگی ۵۳ زن کارتن‌خواب را بررسی کردیم و با آنها مصاحبه انجام دادیم. کارگردان «یک دقیقه و سیزده ثانیه» با بیان اینکه گاهی این داستان‌ها برای ما باورپذیر نبودند و احساس می‌کردیم این افراد در بیان داستان‌های خود اغراق می‌کنند، گفت: ما کم‌کم با آنها آشنا شدیم و با شنیدن این داستان‌ها از زبان زنان کارتن‌خواب، در خودمان یک شرم جمعی احساس می‌کردیم.
«مرمت و احیای ابنیه تاریخی در قلب طهران؛ ناشی از توجه مدیریت شهری به حفظ هویت و دال‌های مرکزی گفتمان مبتنی بر حفظ میراث فرهنگی طهران برای آیندگان است.»  محمدباقر فرهند، مدیر روابط عمومی منطقه 12 با اعلام این مطلب گفت: طی روزهای اخیر برخی اخبار در شبکه‌های اجتماعی و برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده که شهرداری در بی‌خبری میراث فرهنگی ملک مرحوم دکتر عبدالحسین ابتهاج سمیعی در تقاطع خیابان ایران و مجاهدین اسلام را تخریب کرده است که این موضوع تکذیب می‌شود.
معاون بهداشتی وزارت بهداشت ضمن تاکید بر خطرزا و مرگ‌آفرین بودن مصرف دخانیات گفت: 90 درصد افرادی که به سرطان ریه مبتلا می‌شوند، دخانیات مصرف می‌کنند. علی‌اکبر سیاری با بیان اینکه مصرف سیگار در دوران نوجوانی عمر فرد را 20 تا 30 سال کاهش می‌دهد، عنوان کرد: باعث تاسف است معمولا افرادی که در سن تولید و اشتغال هستند، گرفتار دخانیات شده و این موضوع نیروی کار مفید کشور را از بین برده و به توسعه آسیب می‌زند. سیاری گفت: تحقیقات نشان داده است، چنانچه در مصرف دخانیات محدودیت ایجاد شود، مصرف و عوارض آن کم می‌شود. لذا در اماکن عمومی مصرف دخانیات محدود و پیشگیری شده است. اما درباره قلیان این اتفاق نیفتاده است.


Page Generated in 0/0061 sec