printlogo


کد خبر: 178760تاریخ: 1396/5/4 00:00
سرخط خبر

 رامین کرمی، عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران با اشاره به تعلل وزارت راه و شهرسازی در تدوین و ابلاغ ماده ۲۲ قانون نظام مهندسی،‌گفت:‌ از ۱۲۰ هزار مهندس عضو سازمان،‌ ۵۰ هزار مهندس فعال هستند.
 بر اساس مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی، سازمان تامین اجتماعی مکلف شد به جای ۱۰ سال تنها آخرین سال مالی دفاتر قانونی اصناف را بازرسی کند.
 عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان با بیان اینکه قیمت سیمان تا پایان آذر امسال تغییری نخواهد کرد، گفت: برخی خرده‌فروشی‌ها هزینه‌های حمل و نقل را لحاظ کرده‌اند و همین امر موجب افزایش قیمت سیمان شده است.
 فرج‌الله رجبی، رئیس شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان با اعلام اینکه 5/4 میلیون خانه خالی در کشور داریم، گفت:‌ با مسؤولان قانونگریز به صورت قاطع برخورد می‌کنیم.
 با بهره‌برداری همزمان آبرسانی به ۸۰۰ روستا در ۴ استان کشور، نیم میلیون روستایی از امروز آب شرب لوله‌کشی دارند. این 800 روستا در 4 استان کرمانشاه، لرستان، فارس و مازندران قرار دارند و طرح‌های اجرا شده با بودجه سال 95 تکمیل شده است.
 تازه‌ترین گزارش از تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان حاکی از آن است که تاکنون مجموع سپرده‌های انتقالی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به موسسه اعتباری کاسپین حدود ۱۷۳۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ ۹۶۰ میلیارد به طور نقدی پرداخت و از موسسه خارج شده است.
 


Page Generated in 0/0047 sec