printlogo


کد خبر: 178889تاریخ: 1396/5/8 00:00
اخبار

همایش‌های جبهه مردمی در قالب «مجامع استانی» ملی برگزار می‌شود
هیات‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب، مصوب کرد مجامع استانی این جبهه در سراسر کشور همایش‌های استانی برگزار کند. به گزارش تسنیم، در جلسه اخیر هیات‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، برگزاری همایش‌های استانی این جبهه در قالب «مجامع استانی» تصویب و مقرر شد این نشست‌ها در استان‌‌های مختلف برگزار شود. مهدی چمران، عضو هیات‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تایید این خبر گفت: قرار است با حضور شخصیت‌های مطرح ملی، مجامع استانی در استان‌های سراسر کشور برگزار شود. وی گفت: این تصمیم با هدف منسجم‌تر کردن نیروهای انقلاب در استان‌ها و شهرستان‌‌ها گرفته شده است و ان‌شاءالله در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

جداشدگان از ولایت‌فقیه عاقبت به خیر نمی‌شوند
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مسیر سربازی امام زمان(ع) از مسیر سربازی ولی‌فقیه می‌گذرد و هرکس از این مسیر جدا شود، عاقبت به خیر نخواهد شد. سرلشکر سیدیحیی صفوی در گردهمایی فارغ‌التحصیلان دوره‌های تربیت مربی معارف مهدویت خواهر سراسر کشور افزود: به اعتقاد ما تنها راه نجات بشریت مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و اعتقاد به مهدویت و تلاش و مجاهدت برای زمینه‌سازی ظهور حضرت است. دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به گسترش جریان نفاق در برخی دولت‌های کشورهای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه هم‌اکنون در مقیاس جهان اسلام و در مقیاس داخلی دچار نوعی نفاق هستیم و در مقابل اسلام ناب محمدی، در مقیاس جهانی سعودی‌ها خود را خادم‌الحرمین و رهبر جهان عرب و جهان اسلام می‌دانند ولی نه‌تنها با انقلاب اسلامی، بلکه با تفکر شیعی و اندیشه مهدویت دشمنی می‌ورزند. سرلشکر صفوی خاطرنشان کرد: در بعد داخلی نیز متاسفانه برخی برخلاف نظر مقام معظم رهبری جامعه را به سمت دوقطبی شدن و اختلاف پیش می‌برند، لیکن تجربه حدود 39 سال گذشته جمهوری اسلامی ایران و مدیریت‌های کلان آن نشان می‌دهد کسانی که در مقابل تدابیر رهبری و ولایت‌فقیه می‌ایستند یا زاویه می‌گیرند، سرانجام رسوا و ناکام می‌شوند.
وی ادامه داد: انقلاب ما از خارج و با جنگ و  سایر تهدیدات خارجی  آسیب نمی‌بیند، بلکه نقطه تهاجم علیه ما در داخل کشور است و نفوذ، یکی از جنبه‌های آسیب‌پذیری‌های ما در بعد داخلی است.

اشراف اطلاعاتی ایران به حرکات وابستگان داعش در عراق و افغانستان
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ما توانسته‌ایم نسبت به حرکات وابستگان داعش در استان دیالی عراق و اخیرا ۳ استان افغانستان، اشراف اطلاعاتی خوبی به دست بیاوریم. امیر احمدرضا پوردستان در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه وحدت کاملی میان ارتش و سپاه در زمینه نظارت و کنترل مرزها وجود دارد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به نقطه‎ای رسیده که تهدیدکننده را از کرده خودش پشیمان می‌کند. وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، زمین، دریا و هوای مرزها و خارج از مرزها را کاملا تحت نظر دارند، عنوان کرد: تمام پروازهایی که در اطراف مرزهای جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد، توسط کارشناسان اطلاعاتی ما، رصد، کنترل و تحلیل می‌شود. جانشین فرمانده کل ارتش افزود: در عرصه آب‌ها نیز تمام شناورهای دریاهای اطراف ما اعم از دریای عمان، خلیج‌فارس، اقیانوس هند، دریای سیاه و دریای مدیترانه، رصد و کنترل می‌شود. امیر پوردستان ادامه داد: علاوه بر عرصه دریا و هوا، ما توانسته‌ایم نسبت به حرکات وابستگان داعش در استان دیالی عراق و اخیرا 3 استان افغانستان، اشراف اطلاعاتی خوبی به دست بیاوریم. وی با بیان اینکه ظرفیت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران، متناسب با تحلیل‌های اطلاعاتی که در اختیار دارد اتخاذ می‌شود، تاکید کرد: به ملت عزیز ایران اطمینان خاطر می‌دهم جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد، چرا که نیروهای مسلح ما آماده پاسخگویی قاطع به هرگونه تهدیدی هستند.
 


Page Generated in 0/0052 sec