printlogo


کد خبر: 178892تاریخ: 1396/5/8 00:00
روایت اسرای در بند تروریست‌های رجوی
منافقین با بیل مجروحان انفجار حزب جمهوری ر ا شهید کردند

درباره عملیات‌های تروریستی گروهک رجوی در ایران اسناد مکتوب و شفاهی فراوانی وجود دارد. از جمله درباره انفجار حزب جمهوری توسط منافقین، روایت‌های معتبری وجود دارد. اما این بار یک روایت جدید از دل زندان‌های رجوی درباره این انفجار منتشر شده است. یکی از اسرای ایرانی که در جریان عملیات مرصاد به‌دست منافقین اسیر شده بود، می‌گوید یکی از عوامل کلیدی منافقین به آنها گفته است در جریان انفجار حزب جمهوری، منافقین عده‌ای از عوامل خود را آماده کرده بودند تا پس از انفجار، با بیل و کلنگ به محل انفجار بروند و به بهانه آواربرداری، مجروحان این حادثه را به شهادت برسانند.
حسین اکبری، یکی از رزمندگان دفاع مقدس که به دست منافقین اسیر شده بود در گفت‌وگو با مهر که روز گذشته منتشر شد، این ماجرا را روایت کرد. اکبری گفت: «یکی از منافقین به نام «عادل» (محمد ساداتی‌دربندی) از افتخارات خود تعریف می‌کرد، می‌گفت زمانی که در حزب جمهوری بمب‌گذاری کردیم، عده‌ای از منافقین را مأمور کرده بودیم که اطراف این منطقه با بیل و کلنگ آماده باشند تا بعد از بمب‌گذاری، سر صحنه حادثه حاضر شوند. این افراد به مجروحان هم رحم نکرده بودند که ساختمان روی آنها خراب شده بود، با بیل و کلنگ به بهانه کمک، آنها را به شهادت رسانده بودند. این ملعون تعریف می‌کرد که بعد از بمب‌گذاری، ما با بیل و کلنگ، همه را کشتیم. اما امروز گویا جای شهید و جلاد عوض شده است».
اکبری درباره جنایات منافقین علیه کردهای مخالف صدام نیز گفت: یکی از شکنجه‌گران به نام نریمان از افتخارات خود تعریف می‌کرد که ما  در جریان انتفاضه کردهای عراق در روستای چمچاله یک نفر را هم زنده نگذاشتیم، حتی نگذاشتیم حیوانات‌شان هم زنده بمانند، می‌گفتند کرد‌های مسلمان عراق مزدور خمینی هستند. اینها ۲۵ هزار نفر از مردم عراق را به شهادت رساندند. مشیرعلی شریف، کرد عراق و مترجم کاک عثمان در سلیمانیه عراق بود. او تعریف می‌کرد که در روستای «گلاله» کردها اجازه نداده بودند که منافقین از روستا عبور کرده و به ایران حمله کنند. منافقان هم در انتقام 2 خانواده کرد را در ماشین محبوس کرده و زنده زنده آتش زدند.
محمدصادق جعفرپور، دیگر اسیر ایرانی در بند منافقین نیز گفت: «زمانی که داعش ظهور کرد با توجه به اطلاعاتی که از منافقین داشتم مطلبی نوشتم در مقایسه جریان داعش و منافقین. به نظر من داعش، سازمان منافقین قرن ۲۱ است. منافقین مارکسیسم را با اسلام التقاط کردند و داعش وهابیت را با اسلام التقاط کرد. داعشی‌ها جهاد نکاح را مطرح می‌کنند و منافقان طلاق ایدئولوژیک. به نظر من قبل از ظهور داعش، رجوی با تز اینکه هدف وسیله را توجیه می‌کند، ملت ایران را به خاک و خون کشید. کتابی از ابریشمچی که مربوط به قبل از انقلاب بود در اختیار ما قرار دادند، در آن کتاب که چند صفحه کوچک بود نوشته بود «برادران و خواهران مجاهد باید از همه نظر همدیگر را تأمین کنند» این ایدئولوژی مانند ایدئولوژی تکفیری‌ها درباره جهاد نکاح است».


Page Generated in 0/0057 sec