سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انجام پروازهای بدون تاخیر و پذیرایی از مشتری در واقع مدل رعایت حقوق مسافر در درجه پایین کیفیت است، گفت: کترینگ فرودگاه امام خمینی(ره) تا ۶ ماه آینده عملیاتی میشود. به گزارش تسنیم، فرزانه شرفبافی با بیان اینکه باید برای حملونقل تسهیل شده مسافر در همه روشهای حملونقل فکر مشترکی داشت، اظهار داشت: اولویت وزیر راه و شهرسازی را درباره رعایت اصل مشتریمداری، توجه به حقوق مسافران، ارتقای کیفیت خدمات و رضایت مسافران بسیار مهم میدانم و بر اجرای درست آن پافشاری دارم. شرفبافی با بیان اینکه رعایت حقوق مسافر مسالهای بدیهی است و در واقع به معنای اجرای قانون است، افزود: انجام پروازهای بموقع و پذیرایی از مشتری در واقع مدل رعایت حقوق مسافر در درجه پایین کیفیت است. آنچه ما انتظار داریم سطح کیفیت خدمات در درجه یک یعنی مشعوف کردن مسافر و مشتری است. وی با اشاره به وضعیت کترینگ پروازها اضافه کرد: امیدوارم کیفیت کترینگ پروازهای ما بهتر شود، چرا که در حال حاضر مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. بهگفته وی، بیشترین درخواستها در بخش انجام پروازهای بدون تاخیر است که باید برای آن برنامهریزی کرد. در همین حال معاون حملونقل وزیر راه با تشریح گزارش تیم بازرسی آخوندی گفت: طبق گزارش تیم بازرسی ترمینال فرودگاهها، پایانههای مسافری و ایستگاههای راهآهن، مشخص شد همگی دارای اشکال هستند. مهرداد تقیزاده در جلسه کمیته مشتریمداری با بیان اینکه ارائه خدمات سطح بالا مانند یک ویترین عمل میکند، گفت: افزایش قیمت بلیتها و درخواست بودجه مورد نیاز به این ویترین نیاز دارد و مستحضرید که نمایندگان مجلس و دولت برای تایید خواستههای ما به خدمات و کیفیت ارائه شده در حملونقل مسافر توجه میکنند. تقیزاده با بیان اینکه طبق گزارش تیم بازرسی وزیر راهوشهرسازی از اوضاع ترمینالهای فرودگاهها، پایانههای مسافری و ایستگاههای راهآهن مشخص شد همگی دارای اشکال هستند، اظهار داشت: طرح تیک انتهای کار نیست، بلکه ابتدای کار است بهطوری که ابتدا در مرحله اول، دوم و سوم یکسری اشکالات رفع میشود و آن زمان فعالیت اصلی کمیته در راستای ایجاد حس خشنودی در مشتری آغاز میشود.