printlogo


کد خبر: 178916تاریخ: 1396/5/8 00:00
کوتاه و گویا

کافه کتاب دارآباد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی به عنوان نخستین فضای فرهنگی- خدماتی در شمال تهران افتتاح شد.
شهرام رفیعی‌فر، سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت: مصرف نمک در ایران بیش از استاندارد جهانی و عامل بروز بسیاری از بیماری‌های مزمن است.
نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اصحاب هنر و فرهنگ با موضوع رویداد جهانی «تبریز 2018» در سالن جلسات این سازمان برگزار شد. زهرا احمدی‌پور، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، در این نشست گفت: «همه ما می‌دانیم که ایران به‌لحاظ جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی جزو کشورهای بی‌نظیر در دنیاست و وجود این جاذبه‌های تمدنی، فرهنگی و طبیعی، ایران را به مقصدی جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است».
ابوالفضل حیدری، قائم‌مقام شهرداری منطقه 20 در مراسم غبارروبی امامزاده ابوالحسن(ع) که به مناسبت سالروز تکریم و بزرگداشت امامزادگان انجام شد، گفت: رسیدگی به موقعیت‌های مذهبی و بقعه‌های متبرکه همواره از اولویت‌های مدیریت شهری است تا زائران بهترین خدمات را دریافت کنند.
مراسم بزرگداشت هنرمند فقید، متعهد و انقلابی، زنده‌یاد حبیب‌الله کاسه‌ساز، سه‌شنبه 10 مرداد در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.
اتاق مادر و کودک «حضرت نرجس خاتون» دهمین اتاق مادر و کودک متروی تهران است که با حضور احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت مترو به بهره‌برداری رسید.
مجید نوائیان، مدیر موزه طبیعت و حیات‌وحش ایران- دارآباد-  با اعلام تغییر رویکرد و سیاست‌گذاری‌های جدید موزه در عرصه تولید علم و اعتلای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های پژوهشی اظهار داشت: در راستای فراملی‌سازی موزه دارآباد 2 بعد نمایشگاهی و علمی مدنظر قرار دارد.
طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه دختران و پسران در مساجد منطقه 3 تهران آغاز شد.
آیین غبارروبی آستان متبرکه امامزاده معصوم(ع) و مزار مطهر شهدای گمنام در ویژه‌برنامه «رأفت کریمانه» از سوی مدیریت فرهنگی- هنری مناطق10 و11 تهران برگزار شد.
میرهادی قره‌سیدرومیانی، سرپرست معاونت گردشگری در نشستی با مدیران کل معاونت گردشگری، برنامه‌ها و استراتژی‌های توسعه گردشگری کشور را از سوی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اعلام کرد و گفت: «رویکرد توسعه پایدار و مدرن صنعت گردشگری و توسعه بسته‌های سفر به عنوان یکی از عوامل موثر در رشد اقتصادی کشور، افزایش نرخ اشتغال، مقابله با مرکزگرایی و توسعه مناطق حاشیه‌ای و گسترش چتر امنیت اقتصادی و سیاسی محسوب می‌شود، لذا تحقق این رویکرد تنها با تبدیل مناطق مختلف ایران به عنوان یک برند جهانی در زمینه گردشگری و اضافه شدن نام کشورمان در فهرست 10 مقصد برتر در فهرست کشورهای گردشگرپذیر تا سال 1404 امکانپذیر خواهد بود».
زهرا انصاری، رئیس اداره سلامت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از برپایی ایستگاه سلامت در سطح محلات سیزده‌گانه این منطقه به منظور آگاهی‌بخشی عمومی به افراد درباره وضعیت جسمانی و سلامت خود خبر داد.
مهرشاد الله‌ویردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از استقرار
59 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح منطقه خبر داد و گفت: 35 ایستگاه مختص ورزش صبحگاهی بانوان و 24 ایستگاه مختص ورزش صبحگاهی آقایان در منطقه وجود دارد.
 


Page Generated in 0/0052 sec