printlogo


کد خبر: 178935تاریخ: 1396/5/8 00:00
اخبار

همدری دوباره رونالدو با کودکان سوری
ستاره پرتغالی رئال‌مادرید پست جدیدی را از خود در حمایت از کودکان سوری منتشر کرد. به گزارش شفقنا ورزشی، کریستیانو رونالدو در کنار فوتبال به دیگر مسائل هم توجه خاصی دارد بویژه به موضوع کودکان جنگ‌زده‌ای که روزهای سختی را تجربه می‌کنند. ستاره پرتغالی رئال‌مادرید که پیش از این به حمایت از کودکان جنگ‌زده سوری پرداخته بود این بار هم آنها را فراموش نکرد و با منتشر کردن عکسی از یک کودک سوری در کنار فرزندش، نوشت: در طول 5 سال چیزهای زیادی تغییر می‌کند اما برای کودکان سوری چیزی تغییر نکرده است. رونالدو فصل رویایی را با رئال‌مادرید پشت‌سر گذاشت و توانست با این تیم عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های لالیگا را به دست آورد و شانس نخست کسب توپ طلا 2017 هم به شمار می‌آید.

چینی‌ها دست به دامن ایران شدند
رسانه‌های چینی امیدوارند تیم‌‌‌ملی ایران بتواند با پیروزی در 2 بازی خود شانس صعود چین به جام‌جهانی را افزایش دهد.
‌به نقل از اسپورت چین، تیم‌‌‌ملی فوتبال چین شانس ناچیزی برای صعود به جام‌جهانی دارد. با این حال آنها هنوز دست از تلاش برنداشته‌اند. می‌توان این برداشت را داشت که سرنوشت صعود پرجمعیت‌ترین کشور جهان در اختیار مردان کارلوس کی‌روش است. چین در صورتی به جام‌جهانی صعود خواهد کرد که ایران در هر دو بازی خود پیروز شود و چین بتواند 2 بازی پایانی خود را با برد به پایان برساند.
به همین خاطر روزنامه‌ اسپورت چین نوشت: متاسفانه آنطور که شنیده شده است، کارلوس کی‌روش قصد دارد با تیم دوم خود در 2 بازی پایانی شرکت کند و این خبری ناگوار برای فوتبال چین است، چون در این صورت اگر ایران در 2 بازی خود پیروز نشود، دیگر باید با جام‌جهانی وداع کرد که البته خود فوتبال چین مسؤول این شکست خواهد بود نه سرمربی‌ای که می‌خواهد تیم مورد نظرش را به زمین بفرستد. تیم‌‌‌ملی فوتبال ایران باید بعد از بازی با کره‌جنوبی در خانه به مصاف سوریه برود.

نخستین مدال تاریخ قایقرانی ایران در قهرمانی جهان
محمدنبی رضایی به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان رسید. در ادامه رقابت‌های قایقرانی قهرمانی جوانان جهان، مسابقه کانوی تک‌نفره هزار متر در رده جوانان برگزار شد که محمدنبی رضایی توانست پس از روسیه و لتونی به مدال برنز برسد و نخستین مدال تاریخ قایقرانی (آب‌های آرام) ایران در جهان را به دست آورد. او زمان 4:51:531 را ثبت کرد و سوم شد. تاکنون قایقرانی ایران تنها توسط محسن شادی در روئینگ رده زیر 23 سال به   مدال جهانی رسیده بود و مدال جهانی در آب‌های آرام در کارنامه قایقرانی ایران وجود نداشت.

تصمیمات عجیب سرمربی الاهلی  و آغاز اختلافات
تصمیمات سرمربی جوان الاهلی باعث اختلاف‌نظر او با این باشگاه عربستانی شده، این درحالی است که از انتخاب او تنها چند هفته می‌گذرد. به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الشرق، باشگاه الاهلی عربستان به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده و باید در این مرحله به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس برود. این باشگاه عربستانی تصمیم گرفت سرمربی باتجربه خود را در تابستان از کار بر کنار کند و سرگئی ربروف اوکراینی را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کند. ربروف از سطح کیفی بازیکنان خارجی الاهلی راضی نیست. او اعلام کرده به محمد عبدالشافی بال چپ مصری الاهلی و همچنین فتفاتزیدیس، هافبک یونانی تیمش نیاز ندارد و به باشگاه اعلام کرده باید گزینه‌های خارجی خوب و باکیفیت را جایگزین این دو بازیکن کند. این تصمیم ربروف در حالی است که هر 2 بازیکن از بهترین‌های الاهلی به شمار می‌آیند و به‌خاطر نمایش خوبی که داشته‌اند قرارداد آنها تمدید شده است. با این حال سرمربی اوکراینی الاهلی از عملکرد آنها راضی نیست. روزنامه الشرق عربستان نوشت این تصمیم ربروف باعث اختلاف او با سران باشگاه و تعجب آنها شده و بسیار بعید به نظر می‌رسد که این خواسته سرمربی تیم برآورده شود. الاهلی در اردوی اتریش عملکرد خوبی از خود نشان نداد و در دیدار اخیر برابر قونیه اسپور هم با 4 گل تن به شکست داد. این تیم پیش از این هم برابر اودینزه با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داده بود و همین باعث انتقاد از سرمربی جوان الاهلی شده است.


Page Generated in 0/0061 sec