printlogo


کد خبر: 178967تاریخ: 1396/5/9 00:00
اخبار

امنیت در مرز‌های سیستان‌وبلوچستان برقرار است
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هماهنگی کاملی میان نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی سیستان‌وبلوچستان برقرار است، گفت: امروز امنیت قابل قبول و خوبی در این استان حاکم است. به گزارش تسنیم، سرلشکر محمد باقری در جریان بازدید از کشفیات نیروی انتظامی در سیستان‌وبلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز به لطف خدا هم در مرز و هم در سطح این استان با زحماتی که واحدهای امنیتی از جمله سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، دادستانی و دیگر ارگان‌ها کشیدند، امنیت قابل قبول و خوبی برقرار است و امیدواریم دولت و سرمایه‌گذاران از این امنیت حداکثر استفاده را داشته باشند تا با سرمایه‌گذاری، مراکز توسعه صنعتی، کشاورزی و خدماتی در این استان رونق پیدا کند.

شهید همدانی تجربیات دفاع‌مقدس را به ارتش سوریه منتقل کرد
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: سردار همدانی توانست تجربیات دوران دفاع‌مقدس را به ارتش و نیروهای مردمی سوریه منتقل کند. به گزارش تسنیم، سرلشکر سیدیحیی صفوی در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات همسر شهید همدانی طی سخنانی اظهار داشت: این حقیقتی‌ است که از مجاهدت‌های همسران شهدا کمتر سخن به میان آمده است ولی باید بدانیم اگر مجاهدت‌های آنان نبود فرماند‌هانی مانند شهید همدانی که در دوران دفاع‌مقدس مجبور بودند روزها دور از خانه باشند، هرگز به موفقیت نمی‌رسیدند. وی افزود: سردار همدانی سال‌ها پس از دفاع‌مقدس هم عازم جبهه‌های خارج از کشور می‌شود و در سوریه در جنگ سخت و پیچیده با تروریست‌ها که از ده‌ها کشور آنجا رفته بودند توانست با تدبیر عالی فرماندهی ارتش و دفاع وطنی سوریه را سامان دهد و تجربیات دفاع‌مقدس را به آنان منتقل کند. سرلشکر صفوی ادامه داد: همسر بزرگوار شهید همدانی شخصیت این شهید را بسیار زیبا در کتاب خاطرات خود شرح داده و جا دارد بنده از ایشان تشکر کنم. سردار همدانی قلبی لطیف و سرشار از عشق به مردم و مستضعفین داشت تا جایی که چند خیریه را در همدان اداره می‌کرد.

تحریم سپاه جنبه نمایشی دارد
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله گفت: تحرکات اخیر دولتمردان ناپخته آمریکایی تنها جنبه نمایشی دارد و برای گمراه کردن افکار عمومی از ناتوانی‌های آنهاست. سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با بسیج با اشاره به تلاش دشمن برای سپاه‌هراسی با کلیدواژه اقتصادی گفت: شیطان بزرگ با وجود اینکه می‌داند توان مقابله در عرصه جنگ سخت با سپاه پاسداران را ندارد، قدم در بازسازی کثیف راه‌اندازی جنگ روانی گذاشته و در حال آزمودن فضای مجازی و در اصل جنگ نرم است. وی ادامه داد: این دولتمردان تازه به دوران رسیده کاخ سفید با حرارت، شور و شوق حرف از تحریم و قرار دادن نام سپاه پاسداران در فلان لیست و غیره می‌زنند، این در حالی است که بخوبی درک کرده‌اند در عرصه جنگ سخت شانسی برای مقابله با سپاه پاسداران ندارند. باز هم تاکید می‌کنیم تحرکات اخیر دولتمردان ناپخته آمریکایی تنها جنبه نمایشی دارد و برای گمراه کردن افکار عمومی از ناتوانی‌های آنهاست.  وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است به گونه‌ای نشان دهد سپاه در تمام مسائل کشور مثل مساله اقتصادی دخالت می‌کند و در این‌باره می‌خواهد چهره سپاه را تخریب کند اما بداند هرگز موفق نخواهد شد.

روحانی در چینش کابینه دوازدهم اختیار کامل دارد
وزیر دادگستری به برخی جریان‌سازی‌ها درباره عدم اختیار رئیس‌جمهور در چینش کابینه پاسخ داد و تأکید کرد رئیس‌جمهور در این زمینه اختیارات کامل دارد. مصطفی پورمحمدی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اطلاعیه‌ دفتر مقام معظم رهبری پیرامون عدم دخالت ایشان در انتخاب اعضای کابینه دوازدهم اظهار داشت: اینکه گفته می‌شود رئیس‌جمهور در انتخاب کابینه اختیاراتی ندارد، صحت ندارد. وی افزود: رئیس‌جمهور درباره کابینه اختیارات کامل دارد.


Page Generated in 0/0055 sec