فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) گفت: ساخت پلها، تونلها و بزرگراهها در تهران با توجه به وضعیت ترافیکی و تردد در این شهر کار بسیار دشوار و بزرگی بوده است که به سرانجام رسید و بخش اعظمی از این پروژهها در پرترافیکترین نقاط تهران بوده است. به گزارش فارس، سردار عبداللهی در مراسم بهرهبرداری از بزرگراه شهید حسین همدانی (ادامه بزرگراه شهید حکیم) و تونل شهدای غزه که روز گذشته با حضور محمدباقر قالیباف برگزار شد، اظهار داشت: از شهردار تهران به لحاظ اینکه این پروژه را به نام سردار همدانی زدند، تشکر میکنیم چرا که ما هرچه داریم از شهدا داریم. وی درباره خصوصیات شخصیت سردار همدانی گفت: این شهید جزو نادرترین فرماندهان سپاه بود و در عین حال که فرد قاطعی بود، رئوف و مهربان نسبت به زیرمجموعه خود بود و نسبت به بالادستی گذشت نداشت. فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) افزود: تهران یکی از کلانشهرهای بزرگ کشور است که توسعه آن نامتوازن بوده است و باید در پروژههای این کلانشهر مباحث زیستمحیطی و ترافیکی نیز دیده شود. سردار عبداللهی یادآور شد: به دلیل حجم زیاد مراجعه به تهران شاهد ترافیکهای گستردهای هستیم که البته بهسادگی قابل حل نیست ولی راهکارهایی نیز دارد. وی گفت: 90 پروژه بزرگ و کوچک مقیاس شهرداری تهران در دست قرارگاه خاتم بوده است که 70 پروژه آن به پایان رسیده که از جمله آنها پروژههای پل صدر، جناح، تونل نیایش و کاروانسرا سنگی بوده است. فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) بیان داشت: حدود 20 پروژه دیگر نیز در دست ساخت و تکمیل است. سردار عبداللهی ادامه داد: ساخت پلها، تونلها و بزرگراهها در تهران با توجه به وضعیت ترافیکی و تردد در این شهر کار بسیار دشوار و بزرگی بوده است که به سرانجام رسید و بخش اعظمی از این پروژهها در پرترافیکترین نقاط تهران بوده است.
وی افزود: ما برای برونرفت از مسائل ترافیکی و حفظ محیطزیست تهران پیشنهاداتی ارائه کردهایم. فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) با اشاره به اینکه باید ورودیها و خروجیهای شهر مهندسی شود، گفت: باید همه دستگاهها در بحث رفع ترافیک و مسائل زیستمحیطی تلاش کنند.