printlogo


کد خبر: 179048تاریخ: 1396/5/10 00:00
سرخط خبر

 تورج صارمی، مدیرکل تغذیه امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به افزایش قیمت جو در بازار برای حمایت از مصرف‌کنندگان، این محصول به قیمت دولتی در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
 وزارت صنعت، معدن و تجارت از فعالان بخش معدن خواست مراقب شیادانی که با جعل عنوان کارکنان این وزارتخانه اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، باشند.
 در طرح کارورزی، دولت برای کارفرمایانی که اقدام به جذب کارورزان کنند، در مجموع بیش از ۱۰۲۶ میلیارد تومان بابت معافیت حق بیمه در نظر گرفته است.
 هیات وزیران آیین‌نامه ساماندهی مبادله در بازارچه‌های غیررسمی موقت مرزی را ابلاغ کرد و بر این اساس مدیریت ۸ بازارچه‌ مرزی جدید به گمرک ایران واگذار شده و نیروی انتظامی باید نسبت به انسداد معابر غیر مجاز اقدام کند.
 مدیرعامل ایدرو با اشاره به اینکه شرکت تازه‌تأسیس ایران و روسیه به‌صورت ۸۰ درصد روسی و ۲۰درصد ایرانی است، گفت: قرارداد تولید مشترک واگن  بین ایدرو و شرکت
ترنس مش هلدینگ روسیه با سرمایه‌گذاری 5/2 میلیارد یورویی انجام خواهد شد و طرف روسی با خرید یک کارخانه واگن‌سازی داخلی شروع به تولید واگن خواهد کرد.
 حسین سلاح‌ورزی، رئیس شورای مرکزی کارآفرینان کشور از تاسیس «سازمان ملی کارآفرینی ایران» خبر داد و گفت: طی ۶ ماه آینده این سازمان به عنوان بالاترین نهاد بخش خصوصی در حوزه کارآفرینی تاسیس می‌شود.
 سیدعلی موسوی، معاون آموزشی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با اعلام این خبر که تا پایان سال، ۵۰ هزار نفر تحت آموزش الگوی مهارت‌آموزی حین انجام کار قرار خواهند گرفت، گفت: برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی تدابیر لازم اندیشیده شده است.
 عزیز‌الله مهدیان، معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن از برگزاری جلسه پرداخت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی مسکن روستایی در بانک مرکزی با حضور بانک‌های عامل خبر داد.
 محمدحسین میرشفیع، معاون ساخت آزادراه‌های کشور با بیان اینکه پیمانکاران راه روستایی رقم ۱۶۸۰ میلیارد تومان از وزارت راه طلب دارند، گفت: با وجود وعده‌های مختلف وزیرامور اقتصادی و دارایی در پرداخت طلب پیمانکاران راه روستایی، هیچ گامی برداشته نشده است.
 استاندار تهران با بیان اینکه «مشکلی به نام کیفیت آب در استان تهران وجود ندارد» از بهره‌برداری از اتصال خطوط لوله آب شرب غرب و شرق تهران طی روزهای آتی خبر داد.
 


Page Generated in 0/0067 sec