printlogo


کد خبر: 179069تاریخ: 1396/5/10 00:00
اخبار

سریال تعاملی «پیکسل» آماده نمایش شد
سریال تعاملی «پیکسل» به  کارگردانی محمد حسین لطیفی، این روزها آخرین مراحل فنی تولید را پشت سر می‌گذارد و از چند هفته آینده آماده‌ توزیع می‌شود. به گزارش روابط عمومی سریال «پیکسل»، حامد عنقا نویسنده، طراح و تهیه‌کننده سریال «پیکسل»، درباره آخرین وضعیت این سریال که قرار است در اینترنت پخش شود، گفت: در حال حاضر «پیکسل» به 4 زبان روسی، ترکی، اردو و عربی دوبله می‌شود و همزمان ستار اورکی مشغول انجام کارهای پایانی ساخت موسیقی این اثر است. «پیکسل» نخستین سریال تعاملی به حساب می‌آید. ساختار روایی سریال با شیوه‌ای متفاوت پایه‌ریزی شده است تا مخاطب خودش بتواند در سرنوشت قهرمان داستان مشارکت داشته باشد. کارگردانی فاز اول این سریال را محمود معظمی و فاز دوم و سوم را محمدحسین لطیفی بر عهده داشت. حمید گودرزی، سحر قریشی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، جواد یحیوی، نرگس محمدی و... بازیگران اصلی «پیکسل»  هستند.

«نسیم سحر» خواندنی شد
کتاب «نسیم سحر» مجموعه احادیث ابتدای درس خارج فقه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مشتمل بر احادیث منتخب از کتاب النوادر به کوشش انتشارات انقلاب اسلامی چاپ و منتشر شد. به گزارش تسنیم، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای که نقش طلاب و  روحانیون را در حفظ و اشاعه‌ فرهنگ و معارف اسلامی و نیز در پیروزی و تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی نقشی مهم و خطیر می‌دانند همواره آنان را در عین توجه به علم‌آموزی و معرفت‌اندوزی و بصیرت سیاسی نسبت به شرایط جهان و انقلاب و نظام، مکررا به اهتمام در تهذیب اخلاقی نیز توصیه کرده و یکی از وظایف حوزه‌های علمیه را حفظ، تکمیل، تثبیت، تعمیق روح صفا و معنویت در طلاب دانسته‌اند. ایشان در عمل به این توصیه مهم، خود در آغاز هر جلسه از درس خارج فقه به بیان و شرح حدیث یا احادیثی از معصومین (علیهم‌السلام) پرداخته و دل و جان طلاب را با مفاهیم و معانی عالیه‌ نورانی احادیث آشنا می‌کنند. محصول این سنت حسنه‌ معظم‌له- از آغاز درس خارج ایشان که از بهار 1369 آغاز شده و همچنان ادامه دارد- مجموعه‌ دلنشینی از معارف اخلاق اسلامی است.

توئیتر یک‌میلیون کاربر خود را از دست داد
گزارش مالی 3 ماه دوم امسال توئیتر از کاهش تعداد کاربران و همچنین زیان مالی در این بازه زمانی خبر می‌دهد. به گزارش گرداب، توئیتر در 3 ‌ماه منتهی به ۳۰ ژوئن، بالغ بر یک‌میلیون کاربر خود را در مقایسه با 3 ماه نخست امسال از دست داده است. این شرکت در ماه آوریل اعلام کرده بود تعداد کاربران فعال ماهانه این شبکه اجتماعی، ۱۴ درصد رشد داشته است اما طولی نکشید که گزارش وب‌سایت انگجت (Engadget) نشان داد برخلاف ادعای توئیتر، آمارها ثابت است و از رشد تعداد کاربران خبری نیست. بااین‌حال، گزارش توئیتر حاکی از آن بوده که این شرکت در 3 ‌ماه دوم 2017 میلادی، حدود 116 میلیون دلار زیان مالی را تجربه کرده است. جدای از زیان مالی، توئیتر در 3 ماه گذشته بسیاری از کاربران خود را از دست داده است که گفته می‌شود این امر به‌دلیل عدم کارآمدی اقدامات این شرکت در محافظت از کاربران در برابر ترول‌ها و مهاجمان سایبری بوده است.

سکته قلبی، عامل درگذشت «محمود جهان»
محمود جهان، خواننده ترانه‌های جنوبی که برای اجرای کنسرت در بندر ماهشهر به سر می‌برد به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان صنایع پتروشیمی این شهرستان درگذشت. محمود جهان اینچنین بیوگرافی خود را شرح می‌دهد: خاک پای همه جنوبی‌ها بویژه خوزستانی‌های خونگرم هستم. خودم را متعلق به جنوب می‌دانم و عاشق این خاک هستم و اگر خدای بزرگ و حمایت‌های امیدوارکننده مردم صبور جنوب نبود، موفقیتی حاصل نمی‌شد. در سال ۱۳۳۰ در آبادان و در محله احمدآباد به دنیا آمدم. کارمند بازنشسته شرکت نفت هستم و پس از ۵۹ سال زندگی با 5 فرزند در تهران زندگی می‌کنم. تک پسرم امید جهان است که صدای او البته با سبکی متفاوت از من، در نوارفروشی‌ها موجود است. گفتنی است، محمود جهان با شروع جنگ که ۲۹ سال داشته در خوزستان باقی می‌ماند اما پدر و مادرش به بوشهر بازمی‌گردند. وی در سال ۱۳۵۲ ازدواج می‌کند.
 


Page Generated in 0/0058 sec