printlogo


کد خبر: 179075تاریخ: 1396/5/10 00:00
اخبار

پایان حکومت 3‌دهه‌ای ناطق‌نوری برفدراسیون بوکس
رئیس فدراسیون بوکس ایران دیروز با حضور در دفتر وزیر ورزش و جوانان از سمت خود در ریاست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران استعفا کرد. وزیر ورزش و جوانان با استعفای احمد ناطق‌نوری، رئیس فدراسیون بوکس موافقت کرد و او را به عنوان رئیس افتخاری فدراسیون بوکس منصوب کرد.  احمد ناطق‌نوری صبح دیروز در محل وزارت ورزش و جوانان حاضر شد و استعفای خود از ریاست فدراسیون بوکس را تقدیم دکتر مسعود سلطانی‌فر کرد. ناطق‌نوری از سال 1368 و همزمان با راه‌اندازی مجدد ورزش بوکس پس از انقلاب، ریاست این فدراسیون را برعهده داشت و حالا پس از حدود 28 سال از این سمت کنار می‌رود.

AFC تسلیم خواسته سعودی‌ها می‌شود؟
ششمین لژیونر الاهلی عربستان مشخص شد و اکنون باید منتظر حکم AFC ماند که نماینده سعودی می‌تواند با ۶ لژیونر مقابل پرسپولیس بازی کند یا نه؟ به نقل از روزنامه الوطن عربستان، باشگاه الاهلی با برایان رویز، کاپیتان تیم ملی کاستاریکا و عضو باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال به توافق نهایی رسیده است تا ششمین لژیونرش در این فصل مشخص و پرونده بازیکنان خارجی بسته شود. فدراسیون عربستان در این فصل قانونی را تصویب کرد که هر تیم می‌تواند به جای 4 لژیونر از 6 لژیونر استفاده کند. سعودی‌ها پیش از این به AFC نامه‌ای ارسال کرده بودند تا این قانون جدید خودشان را در لیگ قهرمانان آسیا نیز اجرایی کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا تسلیم خواسته فدراسیون عربستان می‌شود و الاهلی می‌تواند مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 6 لژیونر بازی کندیا نه؟

قطری‌ها در انتظار نیمار برای انجام تست‌های پزشکی
مهاجم برزیلی بارسلونا به دوحه می‌رود تا در تست‌های پزشکی پاری‌‌سن‌ ژرمن شرکت کند.‌ به نقل از مارکا، روزنامه‌ قطری الوطن صفحه‌ اصلی‌اش را به نیمار اختصاص داد. این روزنامه‌ نوشت نیمار سه‌شنبه هفته‌ جاری به قطر سفر می‌کند تا در تست‌های پزشکی پاری‌‌سن‌ژرمن شرکت کند. مهاجم برزیلی بارسلونا امروز به چین سفر می‌کند تا در یک مراسم تبلیغاتی شرکت کند و مقصد بعدی‌اش قطر خواهد بود. نیمار که به همراه بارسلونا به اسپانیا بازنگشت، به قطر می‌رود تا با ناصر الخلیفه (رئیس باشگاه پاری‌‌سن‌ژرمن) دیدار کند. به نظر می‌رسد تنها دلیل سفر مهاجم برزیلی حضور در تست‌های پزشکی نباشد. چند روز پیش یک رسانه برزیلی مدعی شد که این کشور عربی پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی به نیمار داده است.
Qatar Sports Investment (شرکت وابسته به باشگاه PSG) به عنوان سفیر جام‌جهانی ۲۰۲۲ یک قرارداد با نیمار امضا خواهد کرد؛ این قرارداد اجازه می‌دهد نیمار بتواند هزینه فسخ قراردادش (۲۲۲ میلیون یورو) با بارسلونا را بپردازد.

نخستین جلسه دادگاه رونالدو برگزار شد
فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها پس از دادگاه دیروزش به وعده‌ خود درباره ایراد بیانیه‌اش عمل نکرد و پس از پایان جلسه راهی خانه‌اش شد. کریستیانو رونالدو که به تخلف مالیاتی متهم است، دیروز دوشنبه حدود ساعت 11 به وقت محلی (13:30 به وقت تهران) به همراه خولیو کندال، مدیر امنیت باشگاه رئال‌مادرید و وکیل خود در دادگاه منطقه پوسوئلو آلارکن واقع در شهر مادرید حضور پیدا کرد تا نسبت به اتهامات وارده، ادای توضیحات کند. فوق‌ستاره کهکشانی‌ها قرار بود پس از پایان جلسه دادگاه، شخصاً بیانیه‌ای را برای بیش از 150 خبرنگار از رسانه‌های مختلف خبری که بیرون از دادگاه منتظر وی بودند، ایراد کند اما پس از پایان این جلسه دادگاه از این کار صرف‌نظر کرد و مسیر خانه‌اش را در پیش گرفت. وکیل وی تنها در پایان جلسه دادگاه به نمایندگان رسانه‌های حاضر در محل گفت: «همه چیز مرتب است». چندی پیش بود که دادستانی شهر مادرید از کریستیانو رونالدو به اتهام 4 فقره کلاهبرداری برای نپرداختن مالیات بر درآمدش به دادگاه منطقه پوسوئلو آلارکن شکایت کرد. بهترین بازیکن جهان در سال 2016 متهم به این است که در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 مرتکب اقداماتی برای فرار از پرداخت رقمی معادل 17 میلیون و 768 هزار و 897 یورو از مالیات درآمدهایش از محل قراردادهای تبلیغاتی‌ شده است.

عادل غلامی از تیم‌ملی والیبال کنار گذاشته شد
هزینه یک اشتباه
کادر فنی تیم‌ملی والیبال ایران با صدور اطلاعیه‌ای از کنار گذاشتن عادل غلامی از ترکیب بازیکنان این تیم خبر داد. در تمرین عصر روز یکشنبه تیم‌ملی والیبال ایران، عادل غلامی و یکی از بازیکنان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که منجر به تذکر ایگور کولاکوویچ به هر دو بازیکن شد، اما عادل غلامی پیراهن خود را درآورد و سالن تمرین تیم‌ملی را ترک کرد. کادر فنی تیم‌ملی والیبال ایران یکشنبه شب در نشست فوق‌العاده به این موضوع رسیدگی کرد و صبح دیروز (دوشنبه) نیز مجدداً در جلسه‌ای به بررسی این موضوع پرداخت و درنهایت تصمیم به کنار گذاشتن عادل غلامی از ترکیب تیم‌ملی والیبال گرفت. در این اطلاعیه‌ آمده است: نظم و احترام از ارکان اساسی هر تیم در رسیدن به موفقیت است و تحت هر شرایطی این ارکان بدون هیچ ملاحظه‌کاری باید حفظ شود. تمرینات تیم‌ملی والیبال تاکنون با نظم پیگیری شده است. بازیکنان در این مدت به طور کامل و به دور از هیچ حاشیه‌ای در اختیار تیم و کادر فنی بودند. ترک تمرین از سوی عادل غلامی به دلیل نداشتن کنترل رفتار در شرایط بحرانی از سوی این بازیکن انجام شده است و به رغم وجود حسن سابقه و نظم و خوش‌رفتاری این بازیکن در طول تمرینات، از دید کادر فنی و بویژه شخص ایگور کولاکوویچ این رفتار عادل غلامی یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی است. عادل غلامی به‌رغم اینکه تاکنون حاشیه‌ای نداشته و همیشه بموقع در تمرینات و اردو شرکت کرده است، اما به علت مرتکب شدن این خطای بزرگ از تیم‌ملی والیبال کنار گذاشته می‌شود.

 


Page Generated in 0/0061 sec