printlogo


کد خبر: 179156تاریخ: 1396/5/12 00:00
اخبار

سومی ایران در کشتی آزاد جوانان جهان قطعی شد
پیش از پایان رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان، سومی ایران در این رقابت‌ها قطعی شد. تیم‌ملی کشتی آزاد جوانان ایران که روز سه‌شنبه در جریان رقابت‌های 4 وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان در تامپره فنلاند به 2 مدال برنز رسیده بود، در جریان رقابت‌ 4 وزن دوم نیز شانس رسیدن به یک مدال طلا و 3 مدال برنز را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده، تیم ایران شانس رسیدن به حداقل 47 امتیاز و حداکثر 54 امتیاز را دارد که با این اوصاف سومی آزادکاران ایران در رقابت‌های جوانان جهان قطعی شد. همچنین تیم‌ آمریکا که روز سه‌شنبه به یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز رسیده بود، با توجه به نمایش خیره‌کننده این تیم در 4 وزن دوم و داشتن 4 فینالیست، حداقل 66 و حداکثر 70 امتیاز را از آن خود خواهد کرد تا مهم‌ترین بخت رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌ها باشد.

پیام مبهم رونالدو به هوادارانش
مهاجم رئال‌مادرید پیام مبهمی را برای طرفدارانش فرستاد. به نقل از آ.اس، کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی فعالیت زیادی دارد. مهاجم رئال‌مادرید یک عکس از تمرین اختصاصی‌اش در مادرید منتشر کرد و عصر سه‌شنبه پیام مبهمی را برای هوادارانش فرستاد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «مردم از درخشش من اذیت می‌شوند. حشرات تنها به لامپ‌های روشن حمله می‌کنند». مهاجم پرتغالی که در تعطیلات به سر می‌برد دوشنبه به مادرید بازگشت تا به سوالات قاضی درباره فرار مالیاتی 7/14 میلیون یورویی‌اش توضیحاتی را ارائه دهد. او قرار بود از دیروز تمریناتش را در والدبباس (محل تمرینات رئال‌مادرید) شروع کند اما این اتفاق نیفتاد. رونالدو شروع به تمرین کرد اما به تنهایی این کار را انجام داد و به کمپ تمرینی نرفت. بازیکن پرتغالی دوشنبه پس از حضور در دادگاه، عکسی از خود منتشر کرد که در خانه‌اش به تمرین مشغول است. رونالدو می‌خواهد به‌موقع خود را به بازی مهم مادرید برساند. سفیدپوشان سه‌شنبه هفته آینده در سوپرجام اروپا برابر منچستریونایتد قرار خواهند گرفت و او نمی‌خواهد این دیدار را از دست بدهد. رونالدو نیاز دارد دقایقی در این بازی به میدان برود تا بتواند از ابتدا تیمش را در سوپرجام اسپانیا برابر بارسلونا همراهی کند. ال‌کلاسیکو پس از سوپرجام اروپا در 2 بازی رفت و برگشت در سانتیاگو برنابئو و نوکمپ برگزار خواهد شد.

خبر اخراج ستاره والیبال ایران
 به ایتالیا رسید!
 رسانه‌های ایتالیایی هم از اخراج ستاره تیم‌ملی والیبال ایران نوشتند. ماجرای اخراج عادل غلامی از تیم‌ملی والیبال ایران بازتاب زیادی بین رسانه‌های ورزشی ایتالیا داشته است. او یکی از بهترین‌های تیم‌ملی والیبال ایران در لیگ جهانی است. دلیل انتقاد از عادل، ترک تمرین است و نشریه «او ال اسپورت» ایتالیا هم نوشته او با ترک تمرین به هم‌تیمی‌هایش توهین کرده و به همین دلیل از تیم‌ملی ایران اخراج شده است. البته عادل همان صبح دوشنبه به اردوی تیم‌ملی رفته و برای رفتارش از ملی‌پوشان و کادر فنی تیم‌ملی عذر خواست و جریمه‌اش را پذیرفت.

منصرف شدن بارسلونا از جذب امباپه
بارسلونا قصد داشت پس از جدایی نیمار برای جذب کیلیان امباپه اقدام کند اما به ادعای اسپورت تقریبا از این کار منصرف شده است. تا روز گذشته مشخص نبود که نیمار در بارسا ماندنی خواهد بود یا خیر ولی او رسما به باشگاه و نیز هم‌تیمی‌هایش اعلام کرد که به پی‌اس‌جی خواهد رفت. بارسلونا البته یک هفته‌ای است که در حال بررسی گزینه‌های جانشینی نیمار است و برای این منظور روی چند بازیکن از جمله امباپه نظر مثبت داشت ولی پس از مذاکرات مستقیم با ایجنت این پدیده 18 ساله، دریافت که موناکو برای جدایی او به رقمی پایین‌تر از 200 میلیون یورو رضایت نمی‌دهد و این در حالی است که بارسا قصد دارد با 222 میلیون یورو حاصل از فروش نیمار اقدام به خرید 2 بازیکن بزرگ کند. به این ترتیب جذب امباپه خود به خود منتفی خواهد شد. با انصراف بارسا، رئال و منچسترسیتی جدی‌ترین تیم‌های خواهان امباپه هستند.

چهره معروف فوتبال از زندان آزاد شد
چهره معروف فوتبال جهان با وثیقه از زندان آزاد شد. آنخل ماریا ویار، نایب‌رئیس سابق یوفا که به دلیل رسوایی و به اتهام پرونده‌سازی دستگیر شده بود، با وثیقه ۳۰۰ هزار یورویی از زندان آزاد شد. وی که در کارنامه‌اش ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا را هم دارد، در حال حاضر به عنوان نایب‌رئیس فیفا شناخته می‌شود.
 


Page Generated in 0/0077 sec