printlogo


کد خبر: 179170تاریخ: 1396/5/12 00:00
کوتاه و گویا

ثریا شارقی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران با اشاره به ضرورت‌های زندگی شهری که شهروندان را با نظام‌های اداری و گاه پیچیده درگیر می‌کند، گفت: رعایت حقوق شهروندی در نظام اداری یکی از مهم‌ترین زیرشاخه‌های منشور حقوق شهروندی بود که مصوبه 19 ماده‌ای آن توسط شورایعالی اداری در اسفندماه سال گذشته ابلاغ شد. مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کنگره بین‌المللی حقوق ایران تصریح کرد: استانداری تهران در راستای گسترش فرهنگ حقوق شهروندی تلاش گسترده‌ای می‌کند تا با ارائه مقالات علمی و تخصصی به تحلیل و واکاوی این موضوع در سطح استان و حتی کشور بپردازد و بتواند تاثیرات مثبتی در مسائل حقوقی کشور داشته باشد.
علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 از کاشت گونه‌های جدید گیاهی مقاوم به کم‌آبی در فضای سبز منطقه 2 خبر داد.
تفاهمنامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی بین موزه ملی علوم و فناوری و پژوهشکده سوانح طبیعی روز دوشنبه 9 مردادماه با حضور رؤسا و معاونان این دو مجموعه در نمایشگاه دائمی موزه امضا شد.
مهری مهراد، رئیس انجمن یورو نورولوژی ایران با اشاره به تنبلی مثانه ناشی از نگه داشتن ادرار تا ساعات طولانی، به مهم‌ترین مسائل مربوط به بی‌اختیاری مردان و مشکلات آن پرداخت و گفت: این عارضه در حال گسترش است.
محمدمهدی گلمکانی، رئیس مرکز مدیریت محیط‌زیست ضمن تشریح رئوس اقدامات انجام شده در زمینه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و ایجاد هماهنگی‌ها جهت اتصال نیروگاه‌های نصب شده در شهرداری تهران به شبکه برق و همچنین توجه ویژه به ابعاد محیط‌زیستی به‌کارگیری انرژی‌های تجدیدپذیر، بر اجرای پروژه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر در مناطق دارای پتانسیل تاکید کرد.
یوسف متقی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 2 از بهره‌برداری و در اختیار قرار گرفتن پروژه باغ راه فرهنگ محدوده حاشیه کانال عبدل‌آباد تا میدان فرهنگ خبر داد.
مسعود اسلامی، فوق‌تخصص قلب و الکتروفیزیولوژی در آستانه برگزاری نوزدهمین کنگره تازه‌های قلب و عروق  اظهار کرد: این کنگره از 21 تا 24 شهریور در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه علمی - کاربردی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از اخذ مجوز اجرای ۲ رشته جدید کاردانی «بازرسی جوش» و «بهره‌برداری راه‌آهن شهری» خبر داد. حامد نامی با اعلام این خبر افزود: دانشگاه علمی - کاربردی متروی تهران در راستای ماموریت‌های تخصصی خود و تامین نیاز علمی و کاربردی دستگاه پشتیبان 2 رشته تخصصی دیگر را به مجموعه رشته‌های خود اضافه کرد.
عابد ملکی، شهردار منطقه 12 تهران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام خودروهایی که به هر دلیلی از زمان پایان طرح ترافیک در روز قبل وارد محدوده طرح ترافیک منطقه 12 شده باشند بین ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۳۰ صبح می‌توانند یک بار اقدام به خروج از این محدوده کنند.
 


Page Generated in 0/0073 sec