printlogo


کد خبر: 179176تاریخ: 1396/5/12 00:00
سرخط خبر

 علی‌اکبر فهیمی، مدیر شعب بانک کشاورزی استان تهران گفت: همه کشاورزانی که بدهی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان داشته باشند و  اصل بدهی‌ اولیه آنها ۴۰ میلیون تومان باشد، می‌توانند به بانک مراجعه کرده و از بخشودگی جرایم استفاده کنند.
 مدیرکل استاندارد استان تهران از انهدام ۲۱۵ مخزن CNG غیراستاندارد تاکسی‌ها و خودروهای سواری، توسط بازرسان اداره‌کل استاندارد استان تهران خبر داد.
 رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی گفت: ویژگی واگذاری شرکت‌های کنترلی این است که مدیران این شرکت‌ها صندلی و منافع خود را از دست می‌دهند و به همین دلیل است زمانی که اقدام به عرضه این قبیل شرکت‌ها می‌کنیم، مقاومت‌ها در برابر خصوصی‌سازی سخت‌تر می‌شود.
 وزارت خارجه سنگاپور اعلام کرد: وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران برنده جایزه «لی کوان یو» (بنیانگذار سنگاپور نوین)  شده است.
 محمدرضا نجفی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگر مطمئن شویم افزایش قیمت خودروی پراید و سایر خودروها برای پوشش ضعف‌های مدیریتی و هزینه‌های غیرکارشناسی و سربار در مراحل تولید و فروش خودروسازان بوده است، تقاضای تحقیق و تفحص از آن فرآیند را در مجلس به جریان می‌اندازیم.
 سامانه کارپوشه ایرانیان با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد. کارپوشه ملی ایرانیان در راستای دسترسی آزاد به اطلاعات ایجاد شده است، به این صورت که برای هر شخص ایرانی طبق قانون دسترسی آزاد به اطلاعات، کارپوشه‌ای ایجاد شده است. مردم ثبت‌نام  کرده و سپس به کارپوشه خود دسترسی پیدا می‌کنند. مصوبه کارپوشه در جلسه شورای اجرایی سازمان فناوری اطلاعات تصویب شده بود.
 رئیس اتاق اصناف ایران از ارائه لایحه اصلاح قانون نظام صنفی به دولت خبر داد و گفت: پرداخت ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صنوف تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسیده که بزودی اجرایی می‌شود.
 علی محمدی، سرکنسول ایران در روسیه گفت: با لغو روادید برای گروه‌های گردشگری که توسط ایران و روسیه ایجاد شده است، احتمالا در سال ۲۰۱۷ بیش از ۱۵۰ هزار ایرانی به روسیه سفر خواهند کرد که این رقم ۳۰ هزار نفر بیش از پارسال است.
 


Page Generated in 0/0051 sec